اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شهر رم در کشور ایتالیا
شهر رم یکی از شهرهای مهم ایتالیا می باشد که پایتخت کشور ایتالیا، بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر این کشور و همچنین مرکز ناحیه لاتزیو است. این شهر با مساحت 136287 کیلومتر مربع، وسیع ترین شهرداری ایتالیا به حساب می آید. در شهر رم مقر اصلی سازمان جهانی غذا و کشاورزی (FAO) قرار دارد. رود تیبر (Tevere) از میان این شهر میگذرد. این شهر در میانه کشور ایتالیا و در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. کشور مستقل واتیکان که کوچک ترین کشور جهان محسوب می شود در داخل شهر رم محصور شده است.

شهر میلان در کشور ایتالیا
شهر میلان یکی از شهرهای مهم کشور ایتالیا می باشد که دومین شهر پرجمعیت ایتالیا و مرکز ناحیه لومباردی در شمال این کشور است. این شهر مرکز مد و فشن در ایتالیا و یکی از پایتخت های مد در جهان محسوب می شود. همچنین شهر میلان قطب بانکداری و خدمات مالی ایتالیا می باشد و بورس ایتالیا در آن قرار دارد. در طی انقلاب صنعتی، این شهر به پایتخت اقتصادی ایتالیا تبدیل شده و با همراهی شهرهای تورین و جنوا مثلث صنعتی در اروپا را تشکیل دادند.

شهر ناپل در کشور ایتالیا
شهر ناپل یکی از مهم ترین شهرهای کشور ایتالیا می باشد که با حدود یک میلیون نفر جمعیت، سومین شهر بزرگ ایتالیاست. این شهر مرکز ناحیه کامپانیا و استان ناپل و در واقع مرکز اقتصادی و فرهنگی جنوب ایتالیاست. در کل منطقهٔ شهری این کلان شهر، بین 3 الی 4٫4 میلیون نفر زندگی می کنند. از اواخر قرون وسطی تا سدهٔ 18 میلادی این شهر جزء یکی از شهرهای مهم و بزرگ اروپا محسوب می شود.

شهر تورین در کشور ایتالیا
شهر تورین یکی از شهرهای مهم ایتالیا می باشد که در شمال غربی ایتالیا واقع شده است و مرکز استان پیه مونته است.این شهر مرکز شهرستان Torino می باشد. شهر تورین نخستین پایتخت ایتالیا در فاصله سال های 1861 تا 1865 می باشد. از لحاظ جمعیّتی چهارمین و از لحاظ اقتصادی سومین شهر مهم کشور ایتالیا است.

شهر ونیز در کشور ایتالیا
شهر ونیز یکی از شهرهای مهم کشور ایتالیا می باشد که جزیره ای در شمال ایتالیا است و در خلیجی از تالاب ونتزیا در نزدیکی دریای آدریاتیک قرار گرفته است.این شهر به صورت جزیره های کوچک است که جزیره ها به وسیله کانال هایی از هم جدا شده اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می گیرد. بنابراین به این شهر، شهر روی آب گفته می شود.

شهر ونیز ایتالیا یکی از شهرهای گردشگرپذیر جهان است و سالانه میلیون ها گردشگر به این شهر سفر می کنند. از دیدنی های این شهر می توان به میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی از حواریون عیسی مسیح( که به سن مارکو مشهور است) اشاره کرد. شهر ونیز به خاطر شکل عجیب و همچنین تعدد آثار تاریخی و هنری و معماری در لیست میراث جهانی یونسکو نیز قرار گرفته، که همین امر موجب شده سالانه میلیون ها نفر از سر تا سر جهان از این شهر زیبا دیدن کنند.

شهر جنوا در کشور ایتالیا
شهر جنوا یکی از شهرهای مهم کشور ایتالیا می باشد که در شمال غرب ایتالیا در ناحیه لیگوریا قرار دارد.این شهر، بندری کنار خلیج جنوا، قسمتی از دریای لیگوریا می باشد. این شهر کنار یک لنگرگاه طبیعی و در پای گذرگاهی در غرب رشته کوه های آپنینه واقع شده است. لازم به ذکر است این شهر با بندر مارسی فرانسه به لحاظ بندر اروپایی دریای مدیترانه رقابت می کند و مرکز تجاری صنایع سنگین پیه د مونت و لومباردی و یکی از مناطق غنی کشاورزی در شمال ایتالیا و اروپای مرکزی می باشد.

شهر فلورانس در کشور ایتالیا
شهر فلورانس یکی از شهرهای تاریخی در کشور ایتالیا و هم اکنون پایتخت ناحیه توسکانی ایتالیا می باشد. این شهر در حدود 382 هزار نفر جمعیت دارد و پرجمعیت ترین شهر توسکانی محسوب می شود. شهر فلورانس از کانون های مالی و بازرگانی اروپای سده های میانه و از ثروتمندترین شهرهای دوران خود بود. این شهر را خاستگاه رنسانس ایتالیایی به شمار آورده و به آن لقب «آتن سده های میانه» داده اند.

شهر برگامو در کشور ایتالیا
یکی دیگر از شهرهای مهم ایتالیا برگامو می باشد که بر روی یک تپه واقع شده است و دارای خیابان های کوچک و پیچیده است که در حومه آن دریاچه ای زیبا واقع شده است. وجود مناطق زیبا و استراحتگاه های بهاری در حومه شهر برگامو، از جمله جاذبه های توریستی در کشور ایتالیا به شمار می رود.

شهر فرارا در کشور ایتالیا
بر خلاف بسیاری از شهرهای کشور ایتالیا، فرارا یکی از شهرهای تاریخی محسوب می شود که کمتر مورد توجه توریست ها قرار گرفته است و قرن ها پیش توسط خانواده دیست اداره می شد. در زمان قرون وسطی بناهای مهمی در فرارا ساخته شد و معماری و هنر عصر رنسانس را هم می توان در این شهر به وضوح مشاهده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>