اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شهر استکلهم در کشور سوئد
شهر استکلهم یکی از شهرهای مهم کشور سوئد می باشد که پایتخت کشور سوئد و بزرگ ترین شهر این کشور و پرجمعیت ترین شهر در سرزمین های نوردیک است. این شهر دهمین شهر پربازدید قاره اروپا می باشد. آموزش دانشگاهی به صورت نوین در این شهر به قرن هجدهم میلادی باز می گردد که در این سده در این شهر به صورت آکادمیک در دانشگاه رشته پزشکی تدریس می شد.

بخشی از محدوده شهری استکهلم در اوپلاند و بخشی دیگر در سودرمان لاند واقع شده است. شهر استکلهم بر روی 14 جزیره که با پل پیوند دارند بنا شده است و این شهر و پیرامونش 24٫000 جزیره دارد. به خاطر آب راه های زیاد موجود در شهر استکهلم، به آن ونیز شمال نیز می گویند.

طول روز در استکهلم در اوایل تابستان بیش از 18 ساعت و در اواخر پاییز در حدود 6 ساعت می باشد و این شهر به خاطر استفاده از وسایل نقلیه پاک و ترغیب مردم به استفاده از دوچرخه و حرکت به سمت حذف کربن از محیط شهری و البته به کارگیری از فناوری های پاک که سبب پایین آمدن میزان تولید آلاینده های زیست محیطی می شد به عنوان پایتخت سبز اروپا در سال 2010 میلادی معرفی شد.

شهر گوتنبرگ یا یوتبری در کشور سوئد
شهر گوتنبرگ یا یوتبری یکی از شهرهای مهم کشور سوئد می باشد که دومین شهر بزرگ سوئد و پنجمین شهر بزرگ کشورهای نوردیک است و تنها شهر سوئد است که با دو نام مجزا در انگلیسی (گوتنبرگ) و سوئدی (یوتبری) شناخته می شود. این شهر در کنار کاتگات، در ساحل غرب سوئد واقع شده است و جمعیت آن حدود 580٬000 در منطقه شهری و نزدیک به یک میلیون نفر در منطقه کلان شهری می باشد.

شهر گوتنبرگ از شهرهای مهم، قطب سابق صنعتی و یکی از پرتنوع ترین شهرهای این کشور است. این شهر یکی از مهم ترین بنادر کشور سوئد را دارا می باشد. دفاتر مرکزی و تعدادی از کارخانه های شرکت های خودروسازی ولوو و بلبرینگ سازی اس کا اف در شهر گوتنبرگ واقع شده است.

شهر اوپسالا در کشور سوئد
شهر اوپسالا یکی از مهم ترین شهرهای کشور سوئد می باشد که یکی از شهرهای مرکزی سوئد است و در 70 کیلومتری شمال شهر استکهلم قرار گرفته است. این شهر، چهارمین شهر بزرگ سوئد است. بیشتر اهمیت این شهر به دلیل دانشگاهی بودن آن می باشد. دانشگاه اوپسالا سوئد یکی از قدیمی ترین دانشگاه های منطقه اسکاندیناوی می باشد و دانشکده ایران شناسی دانشگاه اوپسالا از دانشکده های بسیار فعال و معروف در زمینه مطالعات ایران می باشد.

شهر مالمو در کشور سوئد
شهر مالمو یکی از شهرهای مهم کشور سوئد می باشد که سومین شهر بزرگ این کشور است. جمعیت این شهر در سال 2007 برابر با 280٬144 نفر و با احتساب حومه 605٬000 نفر بوده است. از نظر جغرافیایی شهر مالمو یک شهرستان ساحلی در جنوب این کشور و در جنوبی ترین قسمت استان اسکونه واقع شده است و این شهر یکی از اولین شهرهای صنعتی منطقه بوده است. شهر مالمو علاوه بر اینکه مکان یکی از مهم ترین دانشگاه های سوئد می باشد، دارای پارک های دیدنی و جاذبه های گردشگری خوبی نیز می باشد.

شهر لوند در کشور سوئد
شهر لوند یکی از مهم ترین شهرهای کشور سوئد می باشد که در استان اسکانیا واقع در جنوبی ترین قسمت سوئد قرار گرفته است. این شهر به دلیل ساختار مناسب جهت دوچرخه سواران از شهرت بالایی برخوردار است به طوری در این شهر بیش از پنج هزار پارکینگ دوچرخه و 160 کیلومتر مسیر دوچرخه رو وجود دارد.

شهر لوند سوئد شهری دانشگاهی محسوب شده و جو فرهنگی در این شهر متاثر از جمعیت انبوه دانشجویان سوئدی و بین المللی می باشد. دانشگاه لوند سوئد با قدمتی 350 ساله یکی از قدیمی ترین دانشگاهها در اروپا به شمار می رود و از بزرگ ترین موسسه های علمی و پژوهشی در اسکاندیناوی قلمداد می شود. لازم به ذکر است که این دانشگاه همواره جزو 100 دانشگاه برتر جهان شناخته می شود و از اعتباری جهانی برخوردار است.

شهر وستروس در کشور سوئد
شهر وستروس یکی از مهم ترین شهرهای کشور سوئد می باشد که در ناحیه شهری وستروس کشور سوئد واقع شده است و این شهر 2068٫43 نفر جمعیت دارد.

شهر اوربرو در کشور سوئد
شهر اوربرو یکی از شهرهای مهم کشور سوئد می باشد که در استان اوربرو سوئد واقع شده است و مرکز این استان محسوب می شود. در سال 2005 میلادی جمعیت این شهر در حدود 98.237 نفر برآورد شده است.

شهر لینشوپینگ در کشور سوئد
شهر لینشوپینگ یکی از شهرهای مهم کشور سوئد می باشد که در ناحیه شهری لینشوپینگ کشور سوئد واقع شده است. جمعیت این شهر 2319٫06 نفر برآورده شده است.

شهر هلسینگبوری در کشور سوئد
شهر هلسینگبوری یکی از شهرهای مهم کشور سوئد می باشد که در استان اسکونه واقع شده است که این استان در جنوب کشور سوئد قرار گرفته است. این شهر نزدیکترین مکان در سوئد به دانمارک است و یکی از شهرهای دانمارک به صورت واضح از سمت دیگر تنگه قابل مشاهده است و ظاهر تاریخی خود را حفظ کرده است و ساختمان ها و کلیساها و قلعه های قرون وسطی در مرکز آن دیده می شود.

شهر یونشوپینگ در کشور سوئد
شهر یونشوپینگ یکی از شهرهای مهم کشور سوئد می باشد و در ناحیه شهری یونشوپینگ در کشور سوئد واقع شده است. جمعیت این شهر 130٫798 نفر برآورده شده است.

شهر نورشوپینگ در کشور سوئد
شهر نورشوپینگ یکی از مهم ترین شهرهای کشور سوئد می باشد که در ناحیه شهری نورشوپینگ در کشور سوئد واقع شده است و جمعیت این شهر 87242 نفر برآورده شده است.

شهر هالمستاد در کشور سوئد
شهر هالمستاد یکی از شهرهای مهم کشور سوئد می باشد که در استان هالاند سوئد واقع شده است و 92700 نفر جمعیت دارد. این شهر دانشگاهی به همین نام نیز می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>