اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مزایای شرکت هلدینگ (شرکت مادر) عبارت اند از:

  • تنوع در سرمایه گذاری
  • بردن سرمایه به سمت شرکت های هلدینگ (شرکت مادر) باعث می شود تنوع سرمایه ایجاد شود. داشتن تنوع در سرمایه یکی از توصیه های کارشناسان سرمایه گذاری است. تنوع در سرمایه امکان بالاتر رفتن سرمایه را بیشتر می کند.

تضمین پرداخت وام
بازپرداخت وام های دریافتی توسط شرکت هلدینگ از طریق سرمایه شرکت های فرعی صورت می گیرد. به همین دلیل شرکت های فرعی و سرمایه آن ها، شرکت هلدینگ را در موقعیتی قرار می دهد که حتی در صورت ورشکستگی می تواند جوابگوی مشکلات مالی خود باشد. چراکه در حالت ورشکستگی شرکت مادر در حالت روز اول خودش قرار می گیرد و نه پایین تر از آن.

حاکمیت سیاست یکپارچه
در این شرکت ها از اتخاذ سیاست های دست وپا گیر خبری نیست، شرکت ها می توانند برای تمام مجموعه‌های تحت نظر خود و کوچک تر سیاست های یکسان در نظر بگیرند.از دیگر مزایای شرکت های‌هلدینگ، اتخاذ سیاست های یکپارچه در مقابل سیاست های نامنظم شرکت های کوچک است.

به معنای دیگر، شرکت های هلدینگ می توانند برای تمام مجموعه های خود و شرکت های کوچک تر زیرمجموعه هایشان، سیاست های یکسانی را در نظر بگیرند بدون این که بخواهند در مدیریت فردی مدیران شرکت های تابعه مداخله کنند.

ریسک کمتر
از برترین مزایای شرکت هلدینگ، این است که کمتر از سایر شرکت ها با ریسک های معمول در سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری مواجه هستند. تنها ریسکی که ممکن است با این شرکت ها همراه باشد، سرمایه ای است که در آن سرمایه گذاری شده و ممکن است برگشت داده نشود.

استفاده از موقعیت شرکت های زیرمجموعه
شرکت هلدینگ (شرکت مادر) می تواند از مزایا و امتیازات شرکت های زیرمجموعه خود استفاده کند. در این شرکت با متحد کردن سرمایه و توان شرکت های کوچک در فعالیت های بزرگ و بین المللی فعالیت می کند.

محفوظ ماندن شخصیت حقوقی شرکت های تابعه
با سهامدار شدن شرکت هلدینگ (شرکت مادر) شخصیت حقوقی شرکت های زیرمجموعه از بین نمی رود. بلکه شرکت های زیرمجموعه شخصیت حقوقی خود را حفظ می کند و شرکت مادر فقط به اعمال مدیریت بر آن ها می پردازد.

بهره مندی از معافیت های مالیاتی
یکی از مزایای شرکت هلدینگ به موجب قوانین به شرکت های مادر داده شود معافیت های مالیاتی است.

توصیه ثبت یاری
به این نکته توجه نمایید که قبل از اقدام به ثبت شرکت مادر از قوانین مالیاتی کشوری که در آن ثبت صورت می گیرد مطلع شوید. چراکه ممکن است به جای برخورداری از معافیت مالیاتی در دام مالیات مضاعف بیافتید.

صرفه جویی در هزینه ها به وسیله حذف تسهیلات یا کارکنان مازادشرکت مادر با استفاده از شرکت های زیرمجموعه خود می تواند در هزینه های خود صرفه جویی کند و بدین ترتیب کارها با سرعت و هزینه کمتر انجام می شود.

استفاده از مدیران متخصص و کارآمد
شرکت هلدینگ (شرکت مادر) در مجموعه های تابع خود از بهترین مدیران استفاده می کند. این امر از طریق اعمال سهام در انتخاب هیئت مدیره صورت می گیرد و بدین طریق شرکت مادر برای رسیدن به سوددهی بیشتر از مدیران متخصص در هر یک از شرکت های تابعه استفاده می نمایند.

ورود سریع به بازار محصولات جدید بدون صرف زمان اضافه
شرکت مادر برای ورود به بازار محصولات جدید زمان کمتری احتیاج دارد. چراکه با خرید سهام شرکت جدید به راحتی می تواند وارد بازار آن شود.

قدرت چانه زنی در معاملات تجاری و بازرگانی
شرکت هلدینگ (شرکت مادر) به دلیل تعداد زیاد شرکت زیرمجموعه راحت تر می تواند در بازار جهانی فعالیت‌کند و قدرت بالاتری برای کسب سود بیشتر دارا می‌شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>