اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشور مالتا، در جنوب قاره اروپا در مرکز دریای مدیترانه واقع شده است. این کشور از مجمع الجزایر کوچکی تشکیل شده است. کشور مالتا در 80 کیلومتری جنوب ایتالیا، 284 کیلومتری شرق تونس و 333 کیلومتری شمال لیبی قرار گرفته است. این کشور یکی از کوچک ترین و پرتراکم ترین کشورها از نظر جمعیت در جهان می باشد. کشور مالتا دارای دو زبان انگلیسی و مالتی است ولی بیشتر مردم کشور مالتا قادر به درک و صحبت به ایتالیایی نیز هستند. پایتخت کشور مالتا، شهر والتا کوچک ترین پایتخت ملی در اتحادیه اروپا از نظر مساحت می باشد. بزرگ ترین شهر مالتا، شهر بیرکیرکارا و مرکز اقتصادی اصلی این کشور، شهر سلیما می باشد. 

برخی از شهرهای مهم کشور مالتا عبارتند از:

شهر والتا در کشور مالتا
شهر والتا یکی از شهرهای مهم کشور مالتا می باشد که این پایتخت جمعیت کمی دارد و در میان مردم کشور مالتا، این شهر، ایل بلت نامیده می شود که معنی شهر را می دهد. این شهر آثار زیادی از قرن شانزدهم در خود دارد و از سوی یونسکو به عنوان میراث جهانی انتخاب شدند.

شهر بیرکیرکارا در کشور مالتا
شهر بیرکیرکارا از جمله شهرهای مهم کشور مالتا می باشد که در ناحیه هاربور شمالی واقع شد است و جمعیت آن در در سال 2005 میلادی 21٫775 نفر برآورده شده است.

شهر سلیما در کشور مالتا
شهر سلیما یکی از مهم ترین شهرهای کشور مالتا می باشد که در ناحیه هاربور شمالی واقع شده است و جمعیت آن سال 2005 میلادی 12٫993 نفر برآورده شده است.

شهر فگورا در کشور مالتا
شهر فگورا یکی از شهرهای مهم کشور مالتا می باشد که در ناحیه هاربور جنوبی واقع شده است و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 11٫276 نفر بوده است.

شهر زبوگ در کشور مالتا
شهر زبوگ یکی از مهم ترین شهرهای کشور مالتا می باشد که در ناحیه مالت غربی واقع شده است و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 11٫290 نفر بوده است.

شهر ناسار در کشور مالتا
شهر ناسار یکی از شهرهای کشور مالتا می باشد که ناحیه مالت شمالی واقع شده است و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 11٫947 نفر بوده است.

شهر سان گوان در کشور مالتا
شهر سان گوان یکی از شهرهای مالتا می باشد که ناحیه هاربور شمالی واقع شده است و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 12٫630 نفر بوده است.

شهر زابار در کشور مالتا
یکی از شهرهای مهم کشور مالتا، شهر زابار می باشد که در ناحیه هاربور جنوبی واقع شده است که جمیعت آن در سال 2005 میلادی 14٫694 نفر بوده است.

شهر کورمی در کشور مالتا
یکی از شهرهای کشور مالتا، شهر کورمی می باشد که در ناحیه هاربور شمالی واقع شده است و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 16٫576 نفر بوده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>