اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شهر فادوتس در کشور لیختن اشتاین
شهر فادوتس یکی از شهرهای مهم کشور لیختن اشتاین و پایتخت این کشور می باشد که در کنار رود راین واقع شده و جمعیت آن 5248 نفر است. این شهر مردم آن بیشتر پیرو مذهب کاتولیک رومی می باشند. این شهر محل استقرار دولت و پارلمان لیختن اشتاین و از سال 1939 نیز سکونت گاه شاه لیختن اشتاین می باشد.

جاذبه اصلی فرهنگی در این شهر، موزه هنر نوین می باشد که به خاطر سبک جالب معماری ساختمانش گردشگرانی را به خود جلب می کند. نمایشگاه های مجموعه های شخصی خاندان پادشاهی لیختن اشتاین نیز که از قدیمی ترین و فراگیرترین مجموعه های شخصی در اروپا محسوب می شود، از دیدنی های این شهر محسوب می شود.

شهر روگل در کشور لیختن اشتاین
شهر روگل یکی از شهرهای مهم کشور لیختن اشتاین می باشد که شمالی ترین شهرستان است.

شهر شلنبرگ در کشور لیختن اشتاین
شهر شلنبرگ یکی از شهرهای مهم کشور لیختن اشتاین می باشد که در منطقه اونترلند کشور لیختن اشتاین واقع شده است که 3٬5 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 974 نفر بوده است.

شهر گمپرین در کشور لیختن اشتاین
شهر گمپرین از جمله مهم ترین شهرهای کشور لیختن اشتاین می باشد که در منطقه اونترلند کشور لیختن اشتاین واقع شده است که 6٬1 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 1436 نفر بوده است.

شهر ماورن در کشور لیختن اشتاین
شهر ماورن از جمله شهرهای مهم کشور لیختن اشتاین می باشد که در منطقه آنترلند کشور لیختن اشتاین واقع شده است که 7٬5 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 3649 نفر بوده است.

شهر شان در کشور لیختن اشتاین
شهر شان یکی از شهرهای مهم کشور لیختن اشتاین می باشد که بزرگ ترین شهرستان کشور پادشاهی لیختن اشتاین است. شهر شان در نزدیکی شهر فادوتس می باشد. جمعیت آن در سال 2000 میلادی برابر با 5513 نفر بوده است و مساحت آن 26٫8 کیلومتر مربع است.

شهر پلانکن در کشور لیختن اشتاین
شهر پلانکن یکی از شهرهای مهم کشور لیختن اشتاین می باشد که در منطقه اوبرلند کشور لیختن اشتاین واقع شده است و 5٬3 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 366 نفر بوده است.

شهر تریزنبرگ در کشور لیختن اشتاین
شهر تریزنبرگ یکی از شهرهای مهم کشور لیختن اشتاین می باشد که در منطقه اوبرلند کشور لیختن اشتاین واقع شده است و 29٬8 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 2542 نفر بوده است.

شهر تریزن در کشور لیختن اشتاین
شهر تریزن یکی از شهرهای مهم کشور لیختن اشتاین می باشد که در منطقه اوبرلند کشور لیختن اشتاین واقع شده است و 26٬4 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن در سال 2005 میلادی 4643 نفر بوده است.

شهر بالزرس در کشور لیختن اشتاین
شهر بالزرس یکی از شهرهای مهم کشور لیختن اشتاین می باشد که یکی از 11 شهرستان های این کشور است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>