اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشور سنت کیتس، کشوری است جزیره ای که در دریای کارائیب، غرب آنتیگوا و باربودا و شرق جزیره ویرجین آمریکا واقع شده است و حدود 52000 نفر جمعیت دارد. پایتخت این کشور، شهر باسه تر (Basseterre) است. حکومت آن پادشاهی و زبان رسمی این کشور انگلیسی می باشد.

نام این کشور تا سال 1986، سنت کریستوفر و نویس و نام کاشف آن کریستوف کلمب بود که برای پنهان سازی و کوتاه سازی از عنوان سنت کیتس استفاده می شود. این کشور از دو جزیره به نام های سنت کیتس و نویس تشکیل شده است که جزیره نویس از جزیره سنت کیتس کوچک تر می باشد. در این مقاله قصد داریم با شهرهای مهم کشور سنت کیتس آشنا شویم.

شهر باسه تر در کشور سنت کیتس
شهر باسه تر، یکی از شهرهای مهم کشور سنت کیتس می باشد که 15500 نفر جمعیت دارد و در جنوب جزیره سنت کیتس واقع شده است. از انبارگاه های اصلی بازرگانی برای جزایر بادپناه به شمار می آید. این شهر در استان سنت جورج باستر واقع شده است.

شهر Cayon در کشور سنت کیتس
شهر Cayon یکی از شهرهای مهم کشور سنت کیتس می باشد که مرکز استان Saint Mary Cayon است. جمعیت این کشور در سال 2010، 2500 نفر تخمین زده شده است.

شهر چارلز تاون Charlestown در کشور سنت کیتس
یکی از شهرهای مهم کشور سنت کیتس می باشد که 1500 نفر جمیعت دارد.

شهر Dieppe Bay در کشور سنت کیتس
شهر Dieppe Bay یکی از شهرهای مهم کشور سنت کیتس می باشد که در Saint John Capisterre Parish واقع شده است و قدیمی ترین شهر اروپایی ها در کل کارائیب شرقی است.

شهر Old Road در کشور سنت کیتس
شهر Old Road یکی از مهم ترین شهرهای کشور سنت کیتس می باشد که در ساحل غربی جزیره سنت کیتس واقع شده است. این شهر در استان Saint Thomas Middle Island واقع شده است و جمعیت فعلی آن در 1667 برآورد شده است.

شهر سندی پوینت (Sandy Point) در کشور سنت کیتس
شهر سندی پوینت یکی از شهرهای مهم کشور سنت کیتس می باشد که دومین شهر بزرگ جزیره سنت کیتس است. این شهر در سواحل شمال غربی سنت کیتس واقع شده است و پایتخت آن منطقه ی سندی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>