اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شهر کپنهاگ در کشور دانمارک
شهر کپنهاگ یکی از شهرهای مهم کشور دانمارک می باشد که پایتخت دانمارک می باشد و حدود 600 هزار نفر در این شهر زندگی می کنند. این شهر در ناحیه هوودستادن واقع شده است و یکی از استان های کشور دانمارک که شامل بخش شمالی جزیره شیلند و جزیره برنهلم است. شهر گپنهاگ دانمارک یکی از بزرگ ترین شهرهای پیاده دنیاست که در 40 سال به یک محدوده کاملا پیاده تبدیل شده است و به عنوان یکی از موفق ترین شهرهای پیاده جهان در سال 2004 میلادی شناخته شده و پنجمین کنفرانس بین المللی walk در این شهر برگزار شد.

دانشگاه کپنهاگ دانمارک قدیمی ترین دانشگاه و مرکز تحقیقاتی در کشور دانمارک، در این شهر قرار دارد. بهترین زمان برای مسافرت به شهر کپنهاگ در فصل تابستان می باشد یعنی از اواخر آوریل تا اواسط سپتامبر است. از مناظر دیدنی این شهر می توان به رادهوس، پارک تیولی، موزه ملی، استراگت و کلیسای بانوی ما، اشاره کرد.

شهر آرهوس در کشور دانمارک
شهر آرهوس یکی از شهرهای مهم کشور دانمارک و دومین شهر بزرگ دانمارک است که قدمت آن به قرن هشتم باز می گردد. این شهر در ابتدا محل اقامت وایکینگ ها بوده ‏است و مدتها مرکز تجاری مهمی در این کشور محسوب مبی شود.شهر آرهوس پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2017 می باشد و ‏ساختمان هایی که در این شهر دیده می شوند که بسیار زیبا طراحی شده اند و معماری خارق العاده ای دارند که در برخی مواقع می ‏توان همچنان چهره شهر آرهوس پس از شهر کپنهاگ بزرگ ترین شهر کشور دانمارک است.

همچنین این شهر از لحاظ وسعت، هفتمین شهر بزرگ در میان کشورهای اسکاندیناوی می باشد.شهر آرهوس در استان میدیولند واقع شده است و استان میدیولند یکی از استان های کشور دانمارک است که در شته جزیره ژوتلند قرار گرفته است. پایتخت این استان شهر ویبورگ می باشد و بزرگ ترین شهر آن آرهوس است. باشگاه ورزشی آرهوس یکی از قدیمی ترین باشگاه های ورزشی دانمارک می باشد که در شهر آرهوس قرار گرفته است.دانشگاه آرهوس دانمارک یکی از دانشگاه های معروف این کشور می باشد.

شهر آلبورگ در کشور دانمارک
شهر آلبورگ یکی از مهم ترین شهرهای کشور دانمارک می باشد که در شمال یوت لند واقع شده است و یک شهر صنعتی و دانشگاهی در دانمارک است. این شهر در استان توردیولند واقع شده است. تاکنون حدود 130 هزار نفر در شهر آلبورگ زندگی می کنند. دانشگاه آلبورگ دانمارک تحت عنوان مرکز دانشگاهی آلبورگ در سال 1974 تأسیس شد و از سال 1994 نام خود را به دانشگاه آلبورگ تغییر داد که در شهر آلبورگ واقع شده است.

شهر ادنسه در کشور دانمارک
شهر ادنسه یکی از شهرهای مهم کشور دانمارک می باشد که شهر بزرگ کشور دانمارک است و نام این شهر از نام خدای خدایان، اودین، گرفته شده است. این شهر مهم ترین شهر در جزیره فون می باشد. بیشتر کارخانجات دانمارک در نزدیکی شهر اُدنسه واقع شده اند. همچنین بزرگ ترین کارخانه کشتی سازی دانمارک در این شهر واقع شده و همچنین، بزرگ ترین فروشگاه های حراجی سبزیجات، گُل و میوه دانمارک در این شهر واقع شده است.

شهر اسبیرگ در کشور دانمارک
شهر اسبیرگ، شهری بندری با جمعیتی در حدود 72 هزار نفر جمعیت در کشور دانمارک می باشد که در ساحل غربی شبه جزیره یوت لاند در جنوب غربی کشور واقع شده است. این شهر با 15 کیلومتر مربع پنجمین شهر بزرگ این کشور می باشد. علاوه بر صنعت ماهیگیری این شهر نیز مرکز اصلی صادرات کشاورزی دانمارک نیز محسوب می گردد. ساختمان Men at Sea، بنایی 4*9 متری است که در ساحل قرار دارد، یکی از مشهورترین بناهای دنیا می باشد که در این شهر قرار دارد.

شهر هلسینگور در کشور دانمارک
شهر هلسینگور که با نام السینور (‏Elsinor‏) نیز شناخته شده است محل قرار گرفتن یکی از مشهورترین قلعه های جهان یعنی قلعه ‏کرونبورگ است. این شهرک ‏کوچک روستایی در قرن 15 شکل گرفته است، هر چند در آن یک قلعه و کلیسا وجود دارد که یک قرن پیش از شکل گیری شهر ‏ساخته شده اند. شهر هلسینگور، امروزه یک شهر بندری مهم در دانمارک محسوب می شود.

شهر ریبه در کشور دانمارک
‏‏‏‏شهر ریبه، قدیمی ترین شهر دانمارک می باشد که در یوتلند واقع شده است و این شهر در سال 1496 ساخته شده است. در شهر ریبه می توان ‏ساختمان های قدیمی مربوط به قرون وسطی را دید که از مهم ترین آنها می توان به کلیسای جامع ریبه اشاره کرد که اولین ‏کلیسای مسیحیان در دانمارک است. در این شهر آثار باستانی وجود دارد که مربوط به دوره وایکینگ ها می شود. ‏‏‏

شهر راسکیله در کشور دانمارک
شهر راسکیله در 30 کیلومتری غرب شهر کپنهاگ قرار دارد و یکی از اولین پایتخت های کشور دانمارک می باشد. همچنین این شهر یکی از ‏قدیمی ترین شهرهای دانمارک است که در آن پادشاهان زیادی زیسته اند که امروزه مقبره برخی از آنها در کلیسای راسکیله، که ‏در قرن 12 ساخته شده است، قرار دارد. یکی دیگر از جاذبه های اصلی شهر راسکیله موزه کشتی وایکینگ می باشد که در آن بقایای پنج ‏کشتی وایکینگ ها که برای محافظت از شهر راسکیلده غرق شدند قرار دارد. ‏‏

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>