اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشور استرالیا، کشوری توسعه یافته و مدرن می باشد که در جهان به عنوان یکی از پذیراترین و متنوع ترین کشورها شناخته می شود. این کشور در نیم کره جنوبی واقع شده است و ششمین کشور پهناور دنیا می باشد و دارای جمعیتی بالغ بر 23 میلیون نفر است. طبق آخرین آمار تقریبا نیمی از جمعیت 23 میلیونی این کشور را مهاجران و یا همان افرادی که خارج از کشور استرالیا متولد شده اند، تشکیل می دهند که این مورد سبب تنوع نژادی در استرالیا شده است.

کشور استرالیا عضو اتحادیه کشورهای همسود و یا مشترک المنافع می باشد. در این کشور بیش از 250 زبان مختلف از قبیل ایتالیایی، عربی، فارسی، چینی و غیره وجود دارد. کشور استرالیا علاوه بر شرایط آب و هوایی و طبیعت بکر و زیبا، از شرایط اجتماعی و اقتصادی خوبی نیز بهره می برد و یکی از دلایل اصلی وجود متقاضیان زیاد برای مهاجرت به استرالیا می باشد.

لازم به ذکر است کشور استرالیا در رتبه چهارم بعد از نروژ، دانمارک و سوئد قرار گرفته است که همین موضوع سبب بالا رفتن کیفیت زندگی در استرالیا شده است. استرالیا به عنوان بزرگ ترین جزیره دنیا نیز شناخته می شود و تنها قاره ای می باشد که به دست یک ملت اداره می شود

شهر کانبرا در کشور استرالیا
شهر کانبرا یکی از شهرهای مهم کشور استرالیا می باشد که پایتخت و بزرگ ترین شهر غیر بندری این کشور به شمار می آید. این شهر، پارلمان و دادگاه عالی این کشور و بسیاری دیگر از اداره های دولتی را در خود جای داده است. این شهر تنها در بین تمامی شهرهای استرالیا است که با هدف قبلی و با طراحی قبلی ساخته شده است و شهری است مناسب برای افرادی که به دنبال کار و تحصیل می باشند و دانشگاه ملی استرالیا و دانشگاه کانبرا از دانشگاه های معتبر این شهر و همچنین استرالیا می باشند.

شهر سیدنی در کشور استرالیا
شهر سیدنی یکی از شهرهای مهم کشور استرالیا می باشد که بزرگ ترین شهر کشور استرالیا و قاره اقیانوسیه و نیز مرکز ایالت نیو ساوث ویلز است. این شهر نماد کشور استرالیا است و شهری با جذابیت های بیشمار که 218 سال از زمان تأسیس آن می گذرد.

شهر سیدنی در جنوب شرقی استرالیا واقع شده، اولین مکانی است که بیشترین میزان جهانگرد در بدو ورود به استرالیا در آن پا می گذارند و دارای مؤسسات و مکانهای فرهنگی متنوعی می باشد. اگر فردی به دنبال زندگی راحت و یا تحصیلات عالی می باشد حتماً به این شهر برود. در این شهر 6 دانشگاه مهم وجود دارد که عبارتند: دانشگاه تکنولوژی سیدنی، دانشگاه نیو ساوت ولز، دانشگاه مککوآری، دانشگاه غرب سیدنی و دانشگاه کاتولیک استرالیا. شایان به ذکر است که شهر سیدنی از نظر گردشگری نیز در ردیف شهرهای برتر دنیا قرار دارد.

شهر آدلاید در کشور استرالیا
شهر آدلاید یکی از شهرهای مهم کشور استرالیا می باشد که مرکز و پرجمعیت ترین شهر ایالت استرالیای جنوبی و پنجمین شهر پرجمعیت استرالیا، این شهر ساحلی مرکز دولتی و تجاری استرالیای جنوبی محسوب می شود. همچنین از این شهر به عنوان پایتخت گردشگری استرالیای جنوبی نیز یاد می شود.

امروزه این شهر به خاطر جشنواره های گوناگون و رویدادهای ورزشی مختلف، غذا، شراب، فرهنگ، خط ساحلی طولانی و صنایع نظامی گوناگون شهرت دارد. شهر آدلاید در فهرست مجله اکونومیست برای قابل سکونت ترین شهرهای دنیا جزو ده شهر اول در سال 2010 میلادی شناخته شد و در سال 2011 میلادی توسط شورای املاک استرالیا بهترین شهر قابل سکونت نامیده شد.

شهر داروین در کشور استرالیا
شهر داروین یکی از مهم ترین شهرهای کشور استرالیا و با جمعیتی در حدود 106 هزار نفری می باشد که مرکز ایالت سرزمین شمالی است. این شهر از نظر نظامی اهمیت دارد و پایگاه های نظامی زیادی در آن است. همچنین پرورشگاه های آبزیانی چون کروکدیل و ماهیان از صنایع مهم این شهر به شمار می رود.

این شهر شهرت بالایی در زمینه گردشگری در کشور استرالیا دارد و دارای آب و هوای استوایی است و در فصل هایی از سال، بارندگی های شدید دارد. در مجموع این شهر دارای دو فصل مرطوب و خشک است. میزان بارندگی سالانه در آن بیش از 1700 میلی متر می باشد و عمدتاً دارای هوایی مرطوب و بسیار گرم است.

شهر بریزبن در کشور استرالیا
شهر بریزبن یکی از شهرهای مهم استرالیا می باشد که در ساحل شرقی کشور استرالیا با جمعیتی در حدود 2,3 میلیون نفر است این شهر مرکز ایالت کوئینزلند یا سرزمین ملکه در کشور استرالیا می باشد. در ساحل این شهر شهرت بالایی در زمینه برگزاری گالری های هنری و موزه های خود دارد. لازم به ذکر است که شهر بریزین دارای دانشگاه های معتبری نیز است که دانشجوهایی از سراسر دنیا به این شهر می آیند.

شهر گلدکوست در کشور استرالیا
شهر گلدکوست یکی از شهرهای مهم کشور استرالیا می باشد که یک شهر ساحلی بر کرانه های زرین اقیانوس آرام بنا شده است. این شهر بیشتر به عنوان یک مقصد گردشگری در استرالیا شناخته می شود و داراى تعداد زیادى مراکز تفریحى نظیر پارک های آبی، پلاژهاى مجهز، مراکز خرید و هتل های لوکس می باشد.

شهر گلد کوست به خاطر داشتن سواحل ماسه ای طلایی رنگش، سلسله آسمان خراش های مرتفعی که در نوار ساحلی کشیده شده است و نیز امواج خروشان اقیانوس که مناسب ورزش موج سواری است، به یک شهر توریستی در استرالیا تبدیل شده است.

شهر ملبورن در کشور استرالیا
شهر ملبورن یکی از شهرهای مهم کشور استرالیا می باشد که پایتخت ایالت ویکتوریا است و قبل از شهر کانبرا پایتخت کشور استرالیا بوده است. امروزه این شهر به عنوان قطب مهم آموزش عالی و تحقیقات، هنر و فرهنگ و مد، ورزش و تفریح و جهانگردی و نیز فعالیت های تجاری و صنعتی کشور استرالیا شناخته می شود شهر ملبورن در زمینه های زندگی، تحصیل و توریسم مکانی بسیار مناسب می باشد.

شهر هوبارت در کشور استرالیا
یکی از شهرهای مهم کشور استرالیا می باشد که یک شهر بندری استرالیا با جمعیتی در حدود 225 هزار نفر است. این شهر پایتخت و مهم ترین شهر منطقه تاسمانی می باشد و در ردیف قدیمی ترین شهرهای استرالیا قرار دارد. جمعیت بیشتر شهر هوبارت از ساکنان بومی استرالیا می باشند و اقتصاد شهر به کشاورزی و معادن وابسته است. بندر هوبارت دومین بندر عمیق دنیا است. این شهر از جمله شهر های توریستی کشور استرالیا محسوب می شود.

شهر نیوکاسل در کشور استرالیا
شهر نیوکاسل یکی از برجسته ترین شهرهای دانشجویی در استرالیا را تشکیل می دهد و طی چند سال گذشته رشد چشمگیری در جمعیت دانشجویی شهر داشته است. این افزایش رشد در دانشجویان می تواند به افزایش تفاوت هزینه های زندگی بین نیوکاسل و سیدنی مرتبط باشد، زیرا شهر نیوکاسل محیطی عالی برای دانشجویانی می باشد که به دنبال یک سبک زندگی آرام اما پویا در نزدیکی ساحل هستند با این حال، نیوکاسل متاسفانه در انتخاب دانشجویان دانشگاه های دیگر شهرها که شاخص ها را ارائه می دهند انتخابی نداشته و در حالی که شاخص فرهنگی نیوکاسل در حال رشد است، اما هنوز هم کمیت و کیفیت نشانه های فرهنگی، موزه ها و آیکون های دیگر شهر کم می باشد و شهر نیوکاسل یک شهر دانشجویی در حال رشد است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>