اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتی فرسوده

موسسه Drewry اعلام کرد: پیش بینی می شود در آستانه سال 2020 میلادی تعداد بیشتری از کشتی‌های قدیمی، غیر اقتصادی، غیر قابل بهره برداری و با کارآیی کمتر برای اوراق فرستاده شوند. این وضعیت شامل حال کشتی هایی که ارزش نصب اسکرابر را ندارند نیز می شود. تعداد کشتی های کانتینری قابل اسکراپ دو درصد ناوگان جهانی را تشکیل می دهند.

مالکان کشتی تاکنون در برابر انتخاب کشتی های قدیمی برای اسکراپ مقاومت نشان داده اند. در حالی که خروج کشتی های فرسوده از ناوگان ها به کاهش بحران بازار کمک خواهد کرد.سال 2018 کشتی های کانتینری با ظرفیت 120هزار TEU برای اسکراپ فروخته شد که تعداد 90 هزار TEU رسما اوراق شد.

پیش بینی می شود اگرچه برای سال جاری کشتی های کانتینری به ظرفیت 450 هزار TEU قابل اسکراپ باشد اما اعزام کشتی های کانتینری به ظرفیت 300 هزار TEU برای اوراق قطعی است.به گزارش Drewry حدود 80 درصد ناوگان جهانی کمتر از 15 سال سن دارد که بعید است از میان آنها شناوری به اوراق فرستاده شود.

حدود 10 درصد ناوگان جهانی نیز در محدوده سنی 15 تا 20 سال قرار دارند. در این میان پنج درصد ناوگان بیش از 20 سال قدمت دارند. که از میان آنها کشتی‌های کانتینری با 100هزار TEU یا باید به اسکرابر مجهز شوند و یا در انتظار نصب آن هستند. در حال حاضر متوسط سن ناوگان 12 سال است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>