اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی
 
گفتگو آنلاین
 
دانلود زینگ
خانه دانلود اپلیکیشن زینگ در باره ما فروشگاه خدمات اطلاعاتی همکاری با ما تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

گفتگو آنلاین

دانلود زینگ

جستجو

تراتون

بخش کامیون و اتوبوس های شرکت فولکس واگن تغییرات بنیادی زیادی را در راستای الکتریکی سازی خود تجربه می کند که در ادامه به جزئیات بیشتری از این محصولات می پردازیم. تراتون TRATON. حروف TRA در این نام از کلمات TRAnsformation (دگرگونی)، TRAnsportation (حمل ونقل) و TRAdition (سنت) گرفته شده اند و بخش TON نیز از کلمه ی TONage می آید. واژه ی Always On نیز نشان دهنده ی هدف نهایی مشتریان و این بخش یعنی ممکن ساخت همه چیز است.

رنشلر در فضایی کاملاً مرتبط درباره فصل جدید تاریخ این بخش صحبت کرده و روی مان (MAN) تأکید ویژه ای داشته است. این شرکت سبد محصولات قدرتمندی داشته و از الکتریکی سازی هم سود برده است. اسکانیا نیز همواره با راه حل های حمل ونقل پایدار خود نظرها را جلب کرده است. فولکس واگن Caminhoes e Onibus نیز بهترین ارزش در برابر مبلغ پرداختی را در بازارهای نوظهور ارائه کرده و نهایتاً به ریو می رسیم که حمل ونقل را وارد مرحله ی جدیدی خواهد کرد.

به منظور گسترش هر یک از شرکت ها، کمپانی ها نیازمند همکاری استراتژیک هستند و یکی از اولین قدم‌ها امضای قرارداد تراتون با هینو است که شرکت ژاپنی تولید کننده ی خودروهای تجاری و پیشرانه های دیزلی برای کامیون ها، اتوبوس ها و دیگر انواع حمل ونقل است.

سینوتراک چین که در کشورمان با کشنده های پرحاشیه ی هوو شناخته می شود دیگر همکار تراتون بوده و برنامه هایی برای گسترش همکاری ها با مان دارد. این دو شرکت از سال 2009 تاکنون با یکدیگر همکاری داشته و با تثبیت یک شرکت جوینت ونچری که کامیون های هوی دیوتی MAN را در چین تولید خواهد کرد همکاری های خود را گسترش خواهند داد.

مان

تراتون همچنین همکاری استراتژیک خود با هولدینگ سولرا را اعلام کرده است. این شرکت به دنبال شکل دادن چشم انداز دیجیتالی حمل ونقل و لجستیک آینده است. بنا به بیانیه ی منتشر شده، همکاری یاد شده شامل راه حل های فروش، سرویس های راننده و مدیریت ناوگان دیجیتالی خواهد بود.

این کمپانی آمریکایی که از سال 2005 تاکنون در بازار حضور دارد با بخش کامیون و اتوبوس مان همکاری داشته اما هم اکنون یک قدم فراتر گذاشته و با خود تراتون کار می کند.اما شایعات موجود درباره عرضه سهام تراتون در بورس توسط رنشلر تأیید یا رد نشده است. این مدیر ارشد به خبرنگاران گفته که همه ی گزینه ها روی میز بوده و تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است. اما این کار می تواند سرمایه ی بیشتری را به شرکت تزریق نموده و تراتون را به رقیبی چالش برانگیز در برابر دایملر، ولوو و دیگر رقبای این کلاس تبدیل کند.

مان در نمایشگاه هانوفر امسال با کامیون ها و خودروهای تجاری متنوع و الکتریکی حاضر شده بود. از جمله‌ی این محصولات می توان به نسخه بدون آلایندگی ون مان eTGE اشاره کرد که اساساً فولکس واگن کرافتر با نامی متفاوت است. اما محصول برجسته ی این شرکت در هانوفر مان CitE بود که یک کامیون شهری الکتریکی بوده و تنها در 18 ماه توسعه یافته است.

این کامیون که برای حمل ونقل و توزیع داخل شهری طراحی شده وزن کمی داشته و درب های پهن آن ورود و خروج را تسهیل می کنند. برد این کامیون حدود 100 کیلومتر است.محصول دیگر مان در هانوفر Lion City E است که نمونه ی پیش تولیدی یک اتوبوس شهری با پیشرانه ای مرکزی در اکسل است. باتری های مقاوم در برابر تصادف این اتوبوس در سقف نصب شده اند تا فضای بیشتری وجود داشته باشد.

تنها در 3 ساعت می توان برد 270 کیلومتری را به دست آورد از طرف دیگر اسکانیا را داریم که بیشتر روی مسافت های زیاد و سوخت LNG تمرکز داشته است. اگرچه LNG جایگزین ساده تری برای گازوئیل بوده اما فاقد زیرساخت های کامل می باشد و آلمان امسال اولین جایگاه سوخت گیری LNG را تأسیس کرده است.اولین اتوبوس مسافت طولانی اسکانیا که از LNG استفاده می کند Interlink Medium Decker نام دارد. این وسیله نقلیه 13 متر طول داشته و برد آن به 1000 کیلومتر هم می رسد.

اسکانیا

خودروهای تجاری فولکس واگن نیز با دست پر به میدان آمده بود. خودروهای کدی و ترانسپورتر الکتریکی با همراهی ABT توسعه یافته اند. این ون های کوچک شهری اوایل سال آینده وارد بازار خواهند شد و بردهای 200 یا 400 کیلومتری خواهند داشت.محصول دیگر این شرکت ون مفهومی فولکس واگن کرافتر های موشن است که بر پایه کرافتر الکتریکی ساخته شده است. این خودرو دارای تکنولوژی سلول سوختی ای است که به پیشرانه الکتریکی نیرو می دهد.

با استفاده از باک هیدروژنی 4٫2 کیلومتری، شاهد برد 350 کیلومتری هستیم. این باک طراحی مدولار داشته و دومین نسخه از محدوده حرکتی 500 کیلومتری برخوردار است.پروژه بعدی کارگو e-Bike نام داشته و می‌تواند تا 210 کیلوگرم بار را حمل کند. نهایتاً به کانسپت I.D. Buzz کارگو می رسیم که برای اولین بار معرفی شده و اولین عضو تجاری از خانواده خودروهای الکتریکی I.D. فولکس است. این ون از رانندگی خودکار سطح 4 برخوردار بوده و محدوده حرکتی آن به بیش از 550 کیلومتر می رسد.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
نماد اعتماد الکترونیک logo-samandehi گواهی شامد ثبت نرم افزار
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ارشاد

         

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.


مخفی کردن >>