اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلوونی یکی از طرق اخذ اقامت در اروپا می باشد.بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا به جهت کسب تجربه و کار به دنبال راهی برای سهل الوصول در باب اخذ اقامت در اسلوونی هستند.

سرمایه گذاری در اسلوونی از طریق راه اندازی ثبت شرکت امکان پذیر است و پس از پرداخت مالیات های مربوطه و اداره شرکت به مدت پنج سال به اخذ اقامت منجر می شود که با عنوان اخذ اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری و یا اخذ اقامت اسلوونی از طریق ثبت شرکت امکان پذیر است.

به طور کلی امروزه بحث مهاجرت به خارج از کشور و سرمایه گذاری در تجارت هایی که شاید در ذهن آن افرادی که متقاضی هستند؛فضای رشد مالی بیشتری را کسب می نماید بسیار زیاد شده است برای مثال اگر یک شخصی دارای سرمایه ای می باشد تمایل بسیار زیادی به سرمایه گذاری در خارج از ایران می باشد و در این مسیر هزینه هایی را صرف می نماید.

البته بسیاری از افرادی که چندین بار به کشورهای اروپایی از قبیل اسلوونی سفر کرده اند قواعد تجارت در اروپا را تا حدودی یاد گرفته اند.اما افرادی که برای اولین بار اقدام برای ثبت شرکت در اسلوونی و یا سرمایه گذاری در اسلوونی می نمایند باید به این نکته دقت نمایند که قواعد و قوانین تجارت را رعایت نمایند که مبادا دچار مشکل حقوقی در پروسه کاری خود بشوند.

مزایای ثبت شرکت در اسلوونی

  • مالکیت 100% (بدون نیاز به شریک محلی).
  • در صورت فعالیت مالک شرکت در ایران عدم نیاز به حضور فیزیکی تأسیس کننده شرکت و انجام کلیه امور مربوطه توسط موسسه حقوقی ملک پور در کشور اسلوونی.
  • دسترسی به تمام نواحی اروپای شینگن برای مسافرت، تجارت و اقامت طولانی مدت.
  • امکان درخواست اقامت دائم پس از 5 سال.
  • امکان درخواست پاسپورت 5 سال بعد از اخذ اقامت دائم.
  • امکان اخذ آسان ویزا برای تمامی نقاط دنیا.
  • افتتاح حساب شرکتی و شخصی.
  • استفاده از مارک تجاری (برند) اروپائی.
  • قوانین تجاری و گمرکی آزاد در داخل اتحادیه اروپا.
  • پس از اخذ پاسپورت کشور اسلوونی شما قادر خواهید بود به 164 کشور بدن نیاز به ویزا سفر کنید که می توان به کشورهای آمریکا و ژاپن و کانادا …… نام برد.
  • تحصیل فرزندان زیر 18 سال به طور رایگان در مدارس این کشور.
  • تحصیل رایگان فرزندان در دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد.

به وسیله ثبت شرکت در کشور اسلوونی که ختم به اخذ ویزای تجاری کشور اسلوونی می شود بدین صورت است که شخص با ثبت یک شرکت، ویزای بلند مدت تجاری گرفته و می تواند بین ایران و اسلوونی و هم چنین 27 کشور عضو اتحادیه اروپایی بدون محدودیت در رفت و آمد باشد و از کلیه مزایای زندگی و تجارت در قاره سبز بهره مند گردد.

متقاضی اصلی اگر همراه با خود داشته باشد (که این همراه شامل همسر و فرزند زیر 18 سال می باشد) می‌توانند حین فعالیت های متقاضی اصلی به کشور اسلوونی و کشورهای حوزه شنگن جهت مسافرت و یا تحصیل در دانشگاهها و مدارس اقدام نمایند.

همچنین آنها از یک سری حقوق شهروندی من جمله تحصیلات رایگان فرزندان و خدمات رایگان پزشکیدر اسلوونی بهره مند خواهند بود.

همچنین برای متقاضی اصلی این ویژگی موجود است که برای اخذ ویزای دیگر کشورها نظیر انگلستان، کانادا، آمریکا و استرالیا و غیره راحت تر می تواند اقدام نمایند چرا که ثبت شرکت یا سرمایه گذاری در اسلوونی به نوعی اعتبار محسوب می شود.برای ثبت شرکت شخص حداقل سن قانونی را باید دارا باشد و حداکثری هم برای این امر وجود ندارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>