اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

امنیت دریایی

کمیته امنیت دریایی (MSC) اصلی ترین رکن فنی سازمان بین المللی دریانوردی است که با مسائل مرتبط با ایمنی و امنیت دریایی در چارچوب سازمان بین المللی دریانوردی سروکار دارد.

کمیته امنیت دریایی (MSC) اصلی ترین رکن فنی سازمان بین المللی دریانوردی است و از کلیهٔ دولت های عضو تشکیل شده است. این کمیته با مسائل مرتبط با ایمنی و امنیت دریایی در چارچوب سازمان بین المللی دریانوردی سروکار دارد و محدوده کاری آن تمام کشتی‌ها اعم از مسافری، تجاری و باربری است. همچنین در زمینه به روز رسانی کنوانسیون های SOLAS و کدهای مربوطه نیز فعالیت دارد.

در بخش هایی از گزارش اخیر این کمیته در نشست MSC101 به فعالیت های صورت گرفته توسط سازمان بین المللی ماهواره ای سیار(IMSO) و کمپانی ایریدیوم (Iridium) اشاره شده است. در گزارش مربوطه پیشنهاد یک سرویس جایگزین در GMDSS به چشم می خورد.در آوریل سال میلادی 2019، IMSO و ایریدیوم یک توافقتامه همکاری در مورد سرویس های ماهواره ای امضا کردند و بر اساس گزارش" Kyle Hurst " مسئول ایریدیوم در بخش ایمنی و امنیت دریایی، برنامه مورد نظر در جهت پایه ریزی یک ساختار تجاری برای سرویس جدید GMDSS که مورد تایید سازمان بین المللی دریانوردی باشد برای سال 2020 پیش بینی شده است.

ایریدیوم نسل جدیدی از ماهواره های با مدار گردش پایین را معرفی کرده است که سرویس های ایمنی دریایی و ارتباطات عملیاتی را به صورت جهانی پوشش می دهند.ایریدیوم با سازندگان آنتن های ماهواره ای همچون Cobham و Thales وارد مذاکره شده تا ترمینال هایی برای این سرویس جدید با باند فرکانسی L تولید کنند.

انتظار می رود این شرکت ها به زودی GMDSS هایی مطابق با قوانین مربوطه و آماده برای اخذ تائیدیه های رسمی جهت استفاده از سرویس های اریدیوم به بازار ارائه دهند.اولین ترمینال GMDSS از نوع ایریدیوم TL-3100S است که باید تا آخر سال میلادی فعلی مجوز و تائیدیه نوع محصول خود را از مراجع ذی صلاح اخذ کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مخفی کردن >>