اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

 مثلث برمودا

به ناحیه ای مثلثی شکل در اقیانوس اطلس و در جنوب شرقی ایالات متحده آمریکا، مثلث برمودا گفته می‌شود. در این منطقه بنا به دلایل نامعلوم بیش از 50 کشتی و 20 هواپیما بدون بر جای ماندن هیچ اثری ناپدید شده اند و هزار نفر نیز در طول دو قرن گذشته جان خود را از دست داده اند. این ناحیه از سه طرف به فلوریدا، پورتوریکو و برمودا محدود می شود. مساحت آن 3,900,000 کیلومتر مربع است.

در سال 1750 میلادی سه کشتی اسپانیایی و در 23 مارس 1793 میلادی یک کشتی باری در این منطقه ناپدید شدند؛ ولی هیچ اثری از تکه پاره های خرد شده، اجساد و یا بازماندگان یافت نشد.

تعدادی هواپیما نیز در این منطقه مفقود شده اند. در پنجم دسامبر 1945 میلادی پنج فروند هواپیمای بمب افکن آمریکایی در حالی که سوخت کافی داشتند در مثلث برمودا ناپدید شدند. آخرین پیامی که برج کنترل دریافت کرده بود این بود که تمام دستگاه ها از کار افتاده اند. هواپیمایی که برای عملیات جستجو اعزام شده بود نیز ناپدید شد. در سال 1968 میلادی یک زیردریایی هسته ای آمریکا در این ناحیه مفقود شد.

دانشمندان سعی کرده اند دلیلی برای ناپدید شدن اسرارآمیز کشتی‌ها و هواپیماها در این منطقه بیابند. برخی از آنها معتقدند که طوفان های عظیم یا جریان های هوای رو به پایین موجب انهدام این کشتی‌ها و هواپیماها شده اند و جریان های دریایی بقایای آنها را به نقاط دور دست اقیانوس برده اند. برخی دیگر می‌گویند این ناحیه دارای یک حوزه مغناطیسی بسیار قوی است که موجب قطع علائم رادیویی می‌شود. با این حال هیچکس نتوانسته است جواب قانع کننده ای برای حوادثی که در مثلث برمودا رخ داده است، بیابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>