اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترخیص گوشت و مرغ

محصولات غذایی گوشتی به عنوان یکی از پر مصرف‌ترین مواد غذایی اساسی و معیشتی مردم در سراسر جهان است که معمولا بخش عمده‌ای از نیاز به این محصول در هر کشوری از طریق پرورش دام و طیور تامین می‌گردد اما در بسیاری از موارد نیز بنا به شرایط و تامین تنوع و کیفیت‌های متفاوتی از این مواد، بهینه سازی میزان سرمایه و کاهش دادن هزینه‌های لازم برای پرورش و کشتار دام، واردات گوشت و مرغ انجام می‌گردد.

شاید بسیاری از شما به این موضوع فکر کنید که وارد کردن چنین کالای خوراکی به ایران با برخورداری از حساسیت و ویژگی‌هایی نظیر سهولت و سرعت فاسد شدن آن بسیار سخت است اما باید بگوییم که هر کاری راه و روش خود را دارد و به این منظور نیز از روش‌های حفاظتی منجمد و کانکس‌های یخچالی و تجهیزات سرمایشی قوی استفاده می‌شود تا در هنگام واردات گوشت و مرغ، صدمه و خسارتی ایجاد نشود. ترخیص گوشت و مرغ از گمرک یکی از خاص‌ترین و حساس‌ترین پروژه‌ها است به دلیل شرایط ویژه ی نوع کالا و البته می‌توان گفت که هزینه ساز نیز می‌باشد. برای این کار حتما باید به اندازه ی کافی در این زمینه اطلاعات داشت و با قوانین وضع شده ی گمرک آشنا بود.

واردات گوشت و مرغ از برزیل به ایران
بیشتر مصرف‌کنندگان می‌دانند که میزان زیادی از گوشت‌های قرمز و سفید وارداتی به کشور از برزیل می‌باشد، اما جالب است بدانید که کشورهای دیگری نیز نظیر استرالیا، هندوستان، اروگوئه و …. ارائه دهنده‌ی این ماده‌ی غذایی به کشور ما هستند. شاید برخی از مصرف کنندگان تمایلی به خریداری محصولات تولیدی در خارج از ایران نداشته باشند اما تعداد متقاضیان این محصولات کم نیست و بسیاری از بازرگانان و کار فرمایان همچنان در زمینه‌ی واردات و ترخیص گوشت و مرغ فعالیت‌های گسترده‌ای دارند.

ترخیص گوشت و مرغ

اگر شما هم یکی از این افراد هستید و یا برای اولین بار است که می‌خواهید چنین کاری انجام دهید، باید بدانید که در بازار رقابتی امروز و با توجه به حساسیت و خاص بودن نوع این کالا، هر چه بیشتر از قوانین و شرایط و ضوابط گمرک آگاه باشید و طبق اصول و برنامه ریزی پیش بروید؛ هزینه و خسارت‌های کمتری را متحمل خواهید شد و در بهترین حالت هم کار‌ها آن گونه که می‌خواهید پیش می‌روند.

از جمله مهم‌ترین نکات قابل توجه در خصوص واردات انواع گوشت و مرغ به ایران می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
برای اینکه بتوانید در زمینه‌ی واردات فعالیت کنی، باید موضوع فعالیت شرکت شما فرآورده‌های پروتئینی دامی باشد و مجوز‌های لازم نظیر کارت بازرگانی و مجوز‌های دیگر را تهیه کرده باشید.

تکمیل مدارک و اسناد به منظور ترخیص گوشت از گمرک نیازمند دقت و آگاهی کافی است و بهتر است که مشخصات محموله‌ی وارداتی را طور دقیق درج نمایید. پیشنهاد می‌کنیم این مرحله از کار را به فرد ترخیص کار بسپارید و به دقت و توانایی وی اعتماد داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>