اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی
 
گفتگو آنلاین
 
دانلود زینگ
خانه دانلود اپلیکیشن زینگ آشنایی با زینگ فروشگاه خدمات اطلاعاتی همکاری با ما تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

گفتگو آنلاین

دانلود زینگ

جستجو

روان شناسان اظهار می دارند که از روی نوع و رنگ اتومبیل ها می توان به شخصیت، حالات روحی و خصوصیات اخلاقی افراد به راحتی پی برد، البته به شرط این که انتخاب اتومبیل محدود به میزان پول فرد نباشد زیرا در بسیاری مواقع افراد بر اساس جیب خود اتومبیلی را خریداری می کنند و باید گفت کم خرج و ارزان بودن اتومبیل یکی از دلایل انتخاب برای افراد می باشد و نوع سلیقه افراد در آن کمتر دخیل است.

دوست داران خودرو های شاسی بلند
افرادی که اهل جسارت و کنجکاوی هستند و به مکان های ناشناخته طبیعت علاقه دارند طالب اتومبیل های شاسی بلند هستند. آدم های محتاط نیز مشتری این نوع خودروها می باشند. یکی از دلایل افراد محتاط برای خریداری این اتومبیل ها ایمنی بیشتر هنگام رانندگی است. این گونه افراد می خواهند با سوارشدن بر اتومبیل های شاسی بلند قدرت خود را به دیگران نشان دهند.

دوست داران خودرو های هاچ بک
افرادی که این اتومبیل ها را انتخاب می کنند می خواهند جانب احتیاط را رعایت کنند و افرادی منطقی هستند. آن ها در لباس پوشیدن و خرج کردن هم دقت دارند و قوانین اجتماعی را رعایت می کنند.

اتومبیل های ساده
صاحبان این نوع خودرو نمی خواهند با نمایش دادن، چیزی را به کسی ثابت کنند و قبل از این که به زرق وبرق توجه کنند، در مورد کاربردی بودن انتخاب های شان حساسیت به خرج می دهند. این افراد انسان های اخلاق گرایی هستند که از تجمل گرایی گریزان اند. تنوع طلب نیستند و منطقی و حساب شده تصمیم می گیرند.

دوست داران خودرو های کامیون
افرادی مردسالار و قدرت گرا هستند. آن ها در رفتار خود از حرکات کلیشه ای استفاده می کنند. در واقع این افراد مرد خانواده هستند، برتری جو می باشند ومی خواهند توجه دیگران را جلب کنند.

دوست داران خودرو های وانت
افرادی که وانت را برای خود انتخاب می کنند مانند یک کودک می باشند که می خواهند به یک نفر پناه بیاورند. آنان دوست دارند مورد حمایت دیگران باشند. درعین حال نترس هستند و سرعت عمل بالایی دارند و برای انجام کارهایشان از کوتاه ترین و حتی خطرناک ترین راه استفاده می کنند و میان بر می زنند.

دوست داران خودرو های قرمزرنگ
روان شناسان معتقدند رنگ قرمز ناخودآگاه افراد را به فکر سرعت، بی احتیاطی وبی پروایی می اندازد. صاحبان اتومبیل های قرمز، پرانرژی و فعال می باشند و در صحبت کردن از دیگران پیشی می گیرند.

دوست داران خودرو های نقره ای رنگ
به گفته کارشناسان، اتومبیل های نقره ای کمتر دچار تصادف می شوند. یکی از دلایلش خوب دیدن شدن این اتومبیل ها در جاده می باشد. به نظر روان شناسان، افرادی که این رنگ را انتخاب می کنند، آرام، متین و خونسرد و به مسائل فنی خودرو آگاه اند. این افراد، آینده نگر می باشند.

دوست داران خودرو های سفید رنگ
افراد با اعتمادبه نفس و برون گرا، رنگ سفید را برای اتومبیلشان انتخاب می کنند. آن ها واقعیت ها را نادیده نمی گیرند و البته کمی ریسک پذیرند.

دوست داران خودرو های سیاه رنگ
افرادی این رنگ را انتخاب می کنند و می پسندند که در کارهایشان شتاب زده عمل می کنند و به توانایی و قدرتمند بودنشان اطمینان دارند. آن ها به راحتی بر اساس حدس و گمان، قضاوت و تصمیم گیری می کنند.

دوست داران خودرو های زرد رنگ
افراد باهوش، سرزنده و شاداب این نوع رنگ را انتخاب می کنند و از هیچ فرصتی برای نشان دادن این سرزندگی به دیگران فروگذار نیستند. آن ها در واقع افرادی بانشاط و برون گرا هستند.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
نماد اعتماد الکترونیک logo-samandehi گواهی شامد ثبت نرم افزار
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ارشاد

         

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.


مخفی کردن >>