اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنو

رنو با تولید هاچبک های اسپورت RS کار فوق العاده ای انجام داده است. این خودروساز فرانسوی همچنین به خاطر تولید برخی از بهترین خودروهای تجاری در قالب بخش رنو اسپورت شناخته شده است اما اینجا چیز کاملاً متفاوتی را داریم.

این کامیون رنو T High ریسینگ ادیشن نام داشته و البته توسط رنو ساخته نشده است. حداقل توسط بخش خودروسازی معرفی نشده است! بخش رنو تراکس که از سال 2001 تاکنون بخشی از گروه ولوو بوده مسئول تولید این کامیون ویژه است. شایان ذکر است بخش رنو تراکس از بخش خودروسازی رنو کاملاً جداست.

اما با این تفاسیر نام رنو و رنو تراکس مشترک بوده و البته بخش خودروهای تجاری کارهای لجستیکی مربوط به تیم فرمول یک رنو را نیز انجام می دهد.

رنو

ظاهر فرمول یک در کامیون رنو
این کامیون همان گونه که مشاهده می کنید از طرح فرمول یک یعنی رنگ زرد و مشکی در بدنه و کابین بهره گرفته است. این کامیون ویژه دارای آینه های جانبی، جلو پنجره و نشان های مشکی است که هماهنگی فوق العاده ای با رنگ زرد جذاب بدنه دارد.

به همین منوال رینگ ها نیز به منظور هماهنگی با رنگ بدنه رنگ زرد را داشته و کابین نیز به صندلی ها و غربیلک فرمان ریکارو که هر دو چرمی بوده و دوخت های زرد دارند مزین شده است. داشبورد نیز طرح کربنی داشته و ورودی های هوا و کمربندهای ایمنی نیز رنگ زرد را پذیرا شده اند.

رنو

تغییرات فنی این کامیون رنو
این کامیون رنو از نظر فنی تغییری نداشته اما پیشرانه 6 سیلندر 13 لیتری دیزلی آن قدرت 520 اسب بخاری دارد که دو برابر قدرت رنو مگان RS می باشد. البته گشتاور کامیون رنو تراکس به 2550 نیوتون متر می رسد. رنو تراکس تنها 99 دستگاه از T High ریسینگ ادیشن خواهد ساخت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>