اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتی LNG

دومین تانکر بزرگ حمل LNG جهان برای نخستین بار از کانال توسعه یافته پاناما عبور خواهد کرد.

دومین تانکر بزرگ حمل LNG جهان موسوم به Al Safliyah قرار است برای نخستین بار از کانال پاناما عبور کند. این تانکر تحت چارتر بلند مدت شرکت Qataraga، بزرگ ترین تولید کننده LNG قطر قرار دارد.تانکر Al Safliyah که در حدود 210 هزار متر مکعب LNG حمل می کند، از پاسیفیک شمالی و پس از تخلیه کارگوی قطر در ترمینال Tongyeong کره به سمت کانال پاناما در حال حرکت است.

"Jorge Quijano" مدیرعامل کانال پاناما دراین باره می گوید: این نخستین شناور Q-Flex است که از این کانال عبور خواهد کرد. گفتنی است، شناورهای Q-Flex با دو موتور دیزل کم سرعت رانش می شوند که نسبت به موتورهای بخار سنتی کارآمدتر و بیشتر دوستدار محیط زیست به شمار می آیند.

کانال پاناما در اواسط سال 2018 میلادی به منظور مدیریت عبور تانکرهای نفت و گاز بزرگ تر گسترش پیدا کرد. Q-Max بزرگ ترین تانکر حمل LNG جهان با ظرفیت حمل 266 هزار متر مکعب LNG برای استفاده از کانال پامانا بسیار بزرگ است.

از زمان بازگشایی اولیه کانال پاناما در ماه جولای سال 2016 میلادی تاکنون، تعداد 687 فروند تانکر حمل LNG از این کانال عبور کرده است. درسال 2018 میلادی حجم 11 میلیون و 500 هزار متر مکعب LNG از کانال عبور کرده که نسبت به 300 هزار متر مکعب سال 2016 میلادی حکایت از روند افزایشی چشم گیر دارد. انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد رشد 22 درصدی ظرفیت حمل LNG نسبت به سال 2018 میلادی باشیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>