اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی
 
گفتگو آنلاین
 
دانلود زینگ
خانه دانلود اپلیکیشن زینگ در باره ما فروشگاه خدمات اطلاعاتی همکاری با ما تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

گفتگو آنلاین

دانلود زینگ

جستجو

ماک

جمع آوری و حمل پسماند برای کامیون ها کاری دشوار است ولی اگر کامیون قوی باشد و به خوبی نیز تجهیز شده باشد می توان این کار را به راحتی و با تعداد کمتری کارگر انجام داد. این واقعیت ها دست به دست هم داده و کمپانی ماک را بر آن داشته اند تا دست به تولید کامیون کلاس هشت LR بزند.

کامیون LR نخستین بار در سال 2015 در نمایشگاه ویست اکسپو رونمایی و در پاییز سال 2016 بروزرسانی شد. از آن زمان تاکنون کمپانی ماک به دلایل مختلفی این فرصت را در اختیار کارشناسان قرار نداده بود تا این کامیون جدید را بررسی کنند ولی به تازگی این فرصت را در اختیار آن ها قرار داده است.

ماک

طبق نظر کارشناسان، ارتفاع ماک LR از سطح زمین بسیار کم است و یکی از اهداف مهندسان ماک از طراحی این کامیون نیز همین بوده است که ارتفاع تا جایی که ممکن است پایین بیاید. البته با این که تعداد تجهیزات اتوماتیک و هیدورلیک برای بلند کردن سطل های زباله بسیار زیاد شده است، با این حال رانندگان مجبورند در طول شیفت کاری شان بارها از ماشین پیاده بشوند. البته ارتفاع کم کامیون از سطح زمین که به پانزده و نیم اینچ می رسد، باعث می شود راننده با ایمنی بیشتری سوار و پیاده بشود.

طراحی بدنه ماک LRبسیار شسته رفته است و هیچ سیم کشی یا لوله هیدرولیکی روی آن به چشم نمی‌خورد. ساده سازی سیم کشی و خطوط هیدرولیک باعث شده است کامیون زیباتر به نظر برسد و بلند کردن سطل ها نیز با راحتی بیشتری صورت بگیرد. قسمت جلویی کامیون، جلو پنجره و شیشه جلو را نیز می توان به راحتی و با باز کردن چند پیچ برداشت. صفحه آهنی سقف نیز به گونه ای طراحی شده است که به عنوان بادشکن عمل کند و از ورود آب باران به شیشه های جلو و جانبی و همچنین درب ها جلوگیری کند.

موتور دیزل ماک MP7 که روی این کامیون سوار شده است پس از روشن کردن قدری پر سر و صدا به نظر می‌رسد ولی شنیدن این صدا از کابین کامیونی که رو به جلو طراحی شده است، زیاد هم دور از انتظار نیست. لازم به ذکر است که مهندسان ماک برای کاهش صدای موتور و سیستم های هیدرولیکی نهایت تلاش شان را کرده اند.

موتور کامیون ماک LR قادر است 355 اسب بخار نیرو تولید کند و در کنار گیربکس اتوماتیک و شش سرعته Allison 4500 قرار گرفته است. شاسی های ماک و سیستم تعلیق mRide نیز در آن به کار رفته اند، ترمزهای بادی نیز با کمی فشار بر روی پدال ترمز، کامیون را سریع متوقف می کنند.

ماک

دید راننده از اطراف بسیار عالی است و کامیون در سرعت های پایین بسیار بی صداست. توجه داشته باشید این کامیون بیشتر عمر کاری اش را در سرعت های پایین سپری می کند. به لطف دید دید وسیعی که راننده از اطراف دارد، تشخیص موانعی مانند خودروهای پارک شده در کنار خیابان بسیار راحت است. دوربین‌های نصب شده در اطراف نیز به راننده اجازه می دهد با اعتماد به نفس بیشتری به کارش ادامه بدهد.

کمپانی ماک سهم بسیار زیادی در بازار کامیون های حمل پسماند دارد و ماک LR نیز از زمان عرضه اش تاکنون بسیار خوب و مثبت ظاهر شده است. مهندسان ماک به حرف های رانندگان فعال در این حوزه گوش داده اند و یک طراحی بسیار مدرن با تأکید زیاد بر روی جزئیات ارائه کرده اند که به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان کنونی و مشتریان آینده خواهد بود.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
نماد اعتماد الکترونیک logo-samandehi گواهی شامد ثبت نرم افزار
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ارشاد

         

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.


مخفی کردن >>