اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گشایش حساب دلاری خارج کشور کار ساده ای نیست , اشخاص ایرانی در سراسر دنیا به سادگی نمی توانند حساب دلاری و یا یورویی و حتی حساب درهم گشایش کنند، چرا که بانک ها به دلیل تحریم هایی که بر علیه ایران صورت گرفته از گشایش حساب ارزی خارج از ایران برای ایرانیان امتناع می ورزند، اما همانطور که می دانید دولت چین با ایران روابط بسیار دوستانه ای دارد و در این راستا ایرانیان می توانند در بانک های چین اقدام به گشایش انواع حساب های ارزی از حمله حساب یوان در بانک های چین و حساب دلار در چین برای خود گشایش کنند.

نحوه گشایش حساب ارزی در چین:
ابتدا بایستی به بانک agricultural bank of china یا به اختصار ABC بانک چین مراجعه نموده و با در دست داشتن اصل پاسپورت و ویزا حداقل نوع M اقدام به گشایش حساب یوان RMB در بانک ABC نمایید، در این نوع حساب که به حساب deposit RMB account معروف است با حداقل موجودی 100 می توانید این نوع حساب های ارزی در چین را گشایش کنید.

توجه داشته باشید حتما بایستی ویزا شما از نوع M یا تجاری باشد، داشتن ویزا های توریستی برای گشایش حساب ارزی یوان RMB مقدور نیست و بانک این نوع ویزا را برای گشایش حساب ارزی در چین کافی نمی داند.

حساب یوان RMB در بانک ABC روزانه امکان گردش مالی تا حداکثر 5/000/000 یوان در روز را دارد و در صورتی که تراکنش یوان بیشتری دارید بایستی از بانک ABC بخواهید نوع حساب شما را به انواع VIP تبدیل کنید، حساب ABC VIP مزایا بسیار خوبی دارد از جمله حداکثر تراکنش مالی روزانه تا 25/000/000 یوان RMB و همچنین کارمزد ارسال یوان به دیگر بانک ها هم صفر می باشد، حتی اگر حساب یوان شما در شنزن SHENZHEN باشد و ذینفع حواله یوان در GUANGZHOU باشد باز هم کارمزد حواله یوان تعلق نمی گیرد.

همچنین در هنگام گشایش حساب در بانک ABC می توانید از آنها درخواست اینترنت بانک ABC و همچنین خدمات موبایل بانک ABC بهره مند شوید.

گشایش حساب در بانک ICBC چین:
برای گشایش حساب یوان در بانک ICBC چین می توانید با در دست داشتن اصل پاسپورت و ویزا حداقل نوع M اقدام به گشایش حساب یوان در بانک ICBC نموده و توکن این بانک را دریافت نمایید، توصیه می شود بانک ABC را برای گشایش حساب ارزی در چین انتخاب کنید، بیشتر چینی ها در بانک ABC حساب دارند و شما می توانید به راحتی به حساب این اشخاص وجوه را واریز کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
رضا توفان:
سلام من در حال حاظر در ایران زندگی میکنم ولی در راستای اهدافی که دارم میخاهم چند سال دیگر به چین نقل مکان کنم و سوال من این است که آیا میشود من یک حساب بین المللی باز کنم و در این چند سال که در ایران هستم دارایی خودم رو به دلار تبدیل کرده و به این حساب انتقال بدهم تا در چین بتوانم از آن استفاده کنم یا نه؟؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>