اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانکس

کانکس سردخانه به عنوان یخچال یا سردخانه صنعتی برای نگهداری محصولاتی از قبیل گوشت، لبنیات، میوه، گل و گیاه، دارو، مواد شیمیایی، فرآورده‌های خونی و امثالهم استفاده می‌شود. با توجه به اختلاف دمای مورد نیاز نگهداری محصولات مختلف، طراحی کانکس‌های سردخانه می‌تواند برای دمای بالای صفر یا زیر صفر باشد به همین دلیل است که ضخامت دیواره آن‌ها که وظیفه اصلی حفظ دمای داخل کانکس را بر عهده دارد، حداقل 10 سانتیمتر است.

این دیواره‌ها از جنس ساندویچ پنل ماموت با فوم پلی اورتان دانسیته بالا و با کیفیت تشکیل شده است. نوع پوشش داخل و بیرون این پانل‌ها از ورق آلوزینگ پیش رنگ می‌باشد که ضمن مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و سایر شرایط محیطی، از نظر بهداشتی نیز مورد تأیید وزارت بهداشت بوده و نگهداری آن از طریق شستشوی دائمی، امکان پذیر و بسیار راحت است.

کانکس

یونیت سرد کننده کانکس سردخانه‌ای ماموت
کف کانکس نیز از ساندویچ پانل با پوشش ورق آلومینیوم است که می‌تواند بسته به نظر مشتری آجدار یا ریلی باشد. کانکس سردخانه می‌توان هم در فضای باز و هم فضای بسته نصب و استفاده نمود. در کانکس سردخانه، فضایی برای سیستم تبرید (سرما ساز) در نظر گرفته می‌شود که در آن محفظه‌هایی مناسب نگهداری کندانسور و کمپرسور تعبیه شده است به گونه‌ای که برای انجام تعمیرات و یا رسیدگی‌های دوره ای، به راحتی بتوان به آن دسترسی داشت.

جهت جلوگیری از هدر رفت سرمای داخل و نیز عدم نفوذ هوا یا گرد و غبار به داخل کانکس، در اطراف درب ورودی آن که از ساندویچ پانل و به صورت کانتینری طراحی شده است درزگیرهای لاستیکی بسیار مرغوبی نصب می‌شود. برای انتخاب یونیت سردکننده نیز باید توجه داشت که اولاً چه نوع محصولی قرار است در سردخانه قرار بگیرد یعنی به عبارت دیگر محدوده دمایی مناسب نگهداری آن محصول چیست (بالای صفر / زیر صفر) و ثانیاً این سردخانه در چه شهری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. زیرا شهر‌های مختلف کشور از نظر آب و هوایی (نوسانات دما و رطوبت) تفاوت‌های بسیار زیادی با هم دارند که بر عملکرد یونیت اثر مستقیم دارد.

کانکس

ابعاد:

  • طول (میلیمتر): 8، 000.
  • عرض (میلیمتر): 3، 000.
  • ارتفاع (میلیمتر): 2، 800.

ساختار شاسی:

  • اسکید دار از تیرآهن IPE 180 / کلاف دور از ورق خم شده فولادی مخصوص با استحکام بالا با مقطع نبشی(رنگ شاسی و اسکلت از پلی اورتان).

محل نصب کندانسور:

  • در عرض کانکس / دارای حفاظ فولادی از قوطی / دیواره و درب فنس دار / سقف از آلوزینک.

دیواره و سقف:

  • ساندویچ پانل مخصوص 10 سانتیمتری دو رو ورق آلوزینک پیشرنگ شده (با 25 میکرون رنگ کوره ای از رو و 6 میکرون رنگ پرایمر از زیر) با عایق فوم پلی اورتان با دانسیته kg/m3 40 / مناسب برای هر شرایط آب و هوایی / محل نصب اواپراتور و قلاب‌های گوشت در داخل سقف تقویت شده با ناودانی.

کف:

  • کف اتاق از ساندویچ پانل به ضخامت 15 سانتیمتری / پوشیده شده با پروفیل آلومینیوم ریل دار.

درب:

  • دو لنگه از ساندویچ پانل 8 سانتیمتری / آب بندی شده / دارای لولا، چفت و بست مخصوص یخچالی.

سیم کشی:

  • سیستم روشنایی داخل سردخانه مدل استاندارد ماموت.

یونیت سرماساز:

  • برای دمای بالای صفر (5+ درجه سانتیگراد).
  • شامل: یک عدد کمپرسور 4 اسب / یک عدد اواپراتور NBC 240 C6 / یک عدد کندانسورNUC 240 CT.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
۰۹۳۹۴۵۰۵۳۹۷:
سلام برای خرید سردخانه های کانکسی مزاحم شدم
پاسخ زینگ:
سلام. جهت خرید و فروش ماشین سنگین و قطعات و خدمات مرتبط، به فروشگاه زینگ مراجعه نمایید

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>