اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وسترن یونیون

وسترن یونیون به عنوان یکی از کم دردسرترین راه های انتقال ارز خصوصا در مبالغ پایین استفاده می شود.

شما با استفاده از خدمات ارزی وسترن یونیون (Western Union) می توانید پرداختهای ارزی، ارسال پول به شخص را در هر کجای دنیا انجام دهید. با توجه به تحریم های موجود باید این نکته را مد نظر داشت که این شرکت به دلیل آمریکایی بودن هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد و ارسال و دریافت حواله‌جات ارزی وسترن یونیون برای هموطنان ایرانی از طریق کشور ثالث انجام می شود.

طریقه ارسال حواله وسترن یونیون

  • ثبت سفارش و دریافت MTCN

ارسال حواله وسترن یونیون بسیار ساده است، شما با در اختیار داشتن نام و نام خانوادگی (مطابق پاسپورت) دریافت کننده حواله می توانید مبلغ مورد نظر خود را در کمتر از 24 ساعت ارسال نمایید.
برای ارسال حواله ارزی وسترن یونیون از طریق تراپی کافیست در سایت عضو شوید و فرم ارسال حواله وسترن یونیون را تکمیل و ثبت سفارش کنید.

  • تحویل MTCN به نماییندگی وسترن یونیون و دریافت وجه نقد

سفارش شما در روزهای کاری و ساعت های کاری در فاصله زمانی 2 ساعت انجام خواهد شد و کد پیگیری MTCN به شما ارسال خواهد گردید و درساعاتی غیر از زمان قید شده سفارش شما به روز بعد موکول خواهد شد.

پس از ثبت سفارش در تراپی یک کد 10 رقمی که ام تی سی ان کد (MTCN) نامیده می شود به ایمیل شما ارسال خواهد شد. که دریافت کننده وجه با در دست داشتن پاسپورت می تواند به نزدیکترین شعبه وسترن یونین مراجعه کرده و پس از ارائه پاسپورت و کد 10 رقمی مبلغ حواله را به ارز همان کشور دریافت کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>