اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

 آیا می بینید که فروشگاه های مواد غذایی در حال بسته شدن اند؟ آیا می بینید که خرده فروشی های دیگر، مثل فروشگاه های پوشاک و فروشگاه های چند قسمتی، در حال کنار گذاشتن کسب و کارشان اند؟

آیا پایین کشیده شدن کرکره ها در مراکز خرید خیابان اصلی رخ داده؟ یعنی جایی که ابزارتان را از ابزارفروشی می خریدید و یا لباس تان را به خشکشویی می دادید و یا میوه ها و سبزیجات تان را از آن جا تهیه می کردید؟

 آیا همان قدر پول درمی آورید که 10 سال قبل درمی آوردید؟

آیا خانه هایی را در محله تان می بینید که فقیرانه شده اند چراکه ساکنان شان از پس پرداخت وام و یا تعمیرات شان برنیامده اند یا مالک خانه شغل اش را از دست داده و حالا دیگر نمی تواند خانه اش را رنگ بزند.

 آیا خانه ای در همسایگی تان هست که زمانی خانواده ای مالک آن بوده اند و حالا به ملکی اجاره ای تبدیل شده که هر از چندگاهی افرادی آن را اجاره می کنند و بعد جای خود را به افراد جدیدی می دهند؟

 آیا یکی دو نفر را می شناسید که دنبال کار می گردند و احتمالاً آنها افرادی حرفه ای هستند که فکر می کردید امنیت شغلی دارند؟ تعداد مشاغل کم رمق و موقتی روزهای پنجشنبه، جمعه نیز گویای خیلی چیزها است.

 آیا دوستان دبیرستانی تان مجبور شده اند در سوپرمارکت محلی کار کنند چون نمی توانند کار فروش پیدا کنند؟

آیا چاله های خیابان تان به جای این که تعمیر شوند بزرگ تر شده اند؟ آیا بیش از یک خیابان در شهرتان چراغ هایشان خاموش شده اند؟

 آیا استخر شهر تان این تابستان خیلی بیشتر از حد معمول بسته بوده است؟

آیا وضعیتی را دیده اید - هر وضعیتی - که پول زیادی لازم است تا تعمیراتی در شهر انجام شود و مشکل رفع نشده است؟

شکاف بین افراد دارا و ندار به شکلی نمایان در حال رشد است؟ (ممکن است 99 درصد افراد نتوانند وضع وخیم مالی شان را به اقتصاد ربط دهند چراکه خودشان را در آن دخیل می دانند.)

نشانه بعد گزارش های رشد ناخالص داخلی است. اگر رشد به فرض 1 درصد را ببینید یک نشانه است.

شاید افراد شاهد این قبیل موارد بوده اند اما اینها را نشانه فروپاشی اقتصادی ندانسته اند چراکه بازار سهام تمام وقت بالا بوده است. یعنی اگر قیمت ها در بازار سهام بالا است بدان معنا است که همه چیز خوب است؟ نه! فروپاشی اقتصادی ای که در قرن 21 بسیاری از کشورها را در بر گرفت مثال آن است.

بنابراین ابلهانه نیست که فکر کنیم بازار سهام نشانه سلامت اقتصاد نیست.

درواقع بازار سهام، بازاری تقلبی برای جلب توده مردم است تا آنها را متقاعد کند همه چیز خوب است، در حالی که حقیقت چیز دیگری است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سید حسن ناطق سیف:
سلام.متن عبارت خویش را با این عنوان شروع میکنم. جوان یک کشور سرمایه آن کشورست.ایران درطول هشت سال جنگ تحمیلی با جوانان ایران زمین بالاخص در نظام ارتش ایران با رشادتهایی که از خودشان نشان دادند تلفات و خسارتهایی خیلی کمتر از ارگانهای دیگر در جنگ نشان داده بود. بر این اساس ما باید به این جوانان وطن اعتماد کنیم و در درجه اول باید شروع به بازگشایی کارخانجات که هم بازار داخلی وهم خارجی رو از دست دادند شروع به فعالیت کنیم و دولت باید در درجه اول در فکر آماده کردن بستر تولید کشور توسط همین جوانان وطن شود. تنها راه استارت زدن اقتصاد کشور امید دادن به جوانان البته باوجود داشتن و استفاده کردن از اساتید بزرگ ایران زمین در رشته اقتصاد میباشد و در ضمن اگر کسی بخواهد در این راستا کارشکنی کند باید به جد دستش را از اقتصاد کوتاه کرد... تنها راه نجات کشور استفاده از مدیران کاربلد اقتصادی کشور که بیشترشان خانه نشین شده اند و آوردن آنها به روی صحنه اقتصاد البته باید عنوان شود اقتصادی که دور ازسیاست ورزی باشد به امید عظمت وبزرگی جوانان اینده ایران زمین🙏
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>