اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل بار هوایی از کانادا
کانادا از کشورهای نوین و دارای فناوری پیشرفته ای است که توان فراهم کردن انرژی سوختی خود از منابع درون مرزی را دارد و صادرکنندهٔ انرژی خالص در جهان است. کانادا از جمله کشورهای تولید کننده بزرگ منابع طبیعی فراوانی مانند نفت و گاز، چوب، آلومینیوم، اورانیوم، طلا، سرب، نیکل و روی محسوب می شود. به همین دلیل است که صنایع پیشرفته ای مانند صنایع شیمیایی و نفت، خودروسازی، صنایع غذایی، کاغذ و چوب، صنایع معدنی، فلزی و شیلات در این کشور توسعه یافته اند.

حمل هوایی از کانادا از مناسب ترین راه ها برای واردات از این کشور محسوب می شود. زمان حمل بار هوایی از کانادا یکی از مزایای مورد توجه برای استفاده کنندگان آن است. زمان حمل بار از کانادا به صورت هوایی که بسته به نوع ایرلاین و مسیر حرکت متغیر بوده که معمولا بین 5 الی 7 روز می باشد. البته نوع ایرلاین و ناوگان هوایی تنها بخشی از عوامل موثر در مدت زمان حمل هوایی به کانادا و حمل بار از این کشور استو در این بین، فروشنده و خریدار نیز باید توافقات و همکاری های لازم جهت ارسال کالا را انجام دهند.

ارسال بار هوایی به تورنتو - ونکوور
تورنتو و ونکوور از جمله شهرهایی با واردات و صادرات بسیار کالا به صورت هوایی هستند. حمل هوایی به کانادا و حمل بار از کانادا اغلب از فرودگاه هایی نظیر: فرودگاه بین المللی اتاوا با کد یاتا (YOW)، فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو با کد یاتا (YYZ)، فرودگاه بین المللی ونکوور با کد یاتا (YVR)، فرودگاه کمبریج بی با کد یاتا (YCB) و فرودگاه شارلوت تاون با کد یاتا (YYG) انجام می شود. حمل بار هوایی به کانادا به شهرهای مختلف آن قابل ارسال می باشد.

ونکوور و تورنتو از جمله شهرهایی هستند که به دلیل وجود بزرگ ترین مراکز صنعتی در آنجا هر ساله حجم بزرگی از کالاهای تجاری با بیش از یکصد و شصت اقتصاد در جهان تجارت می شود. در سال های اخیر تورنتو توسعه دهنده بخش های اقتصادی شامل خدمات تجاری، امور مالی، ارتباطات، هوافضا، حمل و نقل، رسانه، هنر، فیلم، ساخت برنامه های تلویزیونی، انتشارات، تحقیقات پزشکی، آموزش، تولید نرم افزار، گردشگری، مهندسی و صنایع ورزشی بوده است و از این رو ارسال بار هوایی به تورنتو و واردات از آن مورد توجه بسیاری از مهاجران و تجار بوده است.

ونکوور نیز به مرکزی برای توسعهٔ نرم افزار، زیست فناوری، هوافضا، توسعهٔ بازی های ویدئویی، استودیوهای‌انیمیشن و صنعت فیلم و تلویزیون تبدیل شده است.

ارسال بار به کانادا - فریت بار به کانادا
هر ساله بازرگانان و مهاجران بسیاری برای تجارت و زندگی به ارسال بار هوایی به تورنتو و ارسال بار به ونکوور اقدام می کنند. کانادا کشوری مهاجر پذیر است و همواره افراد زیادی در فکر سفر به این کشور پهناور هستند. کانادا سالانه با بیش از 300٫000 مهاجر جدید یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان است. یکی از مشکلات موجود در راه حمل اضافه بار است که به دلیل محدودیت های موجود و جریمه های سنگین اضافه بار همراه مسافر، بهتر است بار به روش مقرون به صرفه تری حمل شود. فریت بار به کانادا و فریت بار مسافری از بهترین این روش هاست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
شهرام وصالی:
سلام سه کارتن با مشخصات زیر برای حمل از تورنتو به تهران چه قیمتی پیشنهاد می کنید: 1) کارتن به ابعاد 39*30*24 به وزن 26 میلوگرم 2) کارتن به ابعاد 43*27*28 به وزن 23 کیلوگرم 3) کارتن به ابعاد 40*30*12 به وزن دو کیلوگرم قطعات، قطعات یدکی لکوموتیو -راه آهن- هستند info@wpsupplier.com
پاسخ زینگ:
سلام.
سلام شما میتوانید در سایت زینگ در قسمت بار هوایی بار خود را اعلام کنید

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>