اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل بار از شمال اروپا
کشورهای شمال اروپا از جمله دانمارک، سوئد، ایرلند و فنلاند کشورهایی با اقتصاد ترکیبی بسیار صنعتی و پیشرفته اند که باعث ایجاد فناوری های پیشرفته و رشد اقتصادی در این منطقه از اروپا شده اند. اوکراین نیز کشوری سرشار از منابع معدنی واقع در شرق اروپا است. به دلیل علاقه مندی بسیاری از تجار برای حمل بار از شمال اروپا و کشورهای این حوزه، ما قصد داریم تا در ادامه بیشتر به این کشورها و حمل بار از آن ها بپردازیم.

حمل بار از دانمارک
دانمارک جنوبی ترین کشور اسکاندیناوی (نوردیک) است و تنها مرزی که دارد با کشور آلمان است. این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا است. پایتخت و بزرگ ترین شهر آن کپنهاگ نام دارد و از دیگر شهرهای مهم آن می توان به آرهوس، آلبورگ و ادنسه اشاره نمود. دانمارک دارای یک بخش خصوصی با تراز تجاری مثبت است. صنایع این کشور شامل ماشین آلات، صنایع تدارکات، تولیدات کشاورزی و غذایی، طراحی، دارویی، فناوری های سبز و انرژی می باشد. فراورده های لبنی و گوشتی، توربین های بادی، کشتی و نفتکش، پوست سمور و روباه، اسباب بازی، دارو و تجهیزات پزشکی از مهم ترین کالاهای صادراتی دانمارک می باشند.

فرودگاه کپنهاگ، سومین فرودگاه شلوغ در شمال اروپا به حساب می آید و عنوان بزرگ ترین فرودگاه در دانمارک و کشورهای نوردیک نیز به همین فرودگاه تعلق دارد. بهتر است بدانید اغلب حمل بار از دانمارک از فرودگاه هایی همچون فرودگاه کپنهاگ با کد یاتا (CPH)، فرودگاه آلبورگ با کد یاتا (AAL)، فرودگاه آرهوس با کد یاتا (AAR) و فرودگاه بیلاند با کد یاتا (BLL) انجام می شود. حمل بار از دانمارک و ارسال بار به دانمارک یکی از مشکلات اساسی افرادی است که قصد مهاجرت به دانمارک را دارند. برای اینکار کافی است تا بار خود را به صورت فریت بار به دانمارک از نرخ حمل استعلام بگیرید.

حمل بار از سوئد
سوئد یکی دیگر از کشورهای منطقه اسکاندیناوی است که از غرب با نروژ، از شمال شرق با فنلاند و از جنوب غربی با دانمارک همسایه است. پایتخت و بزرگ ترین شهر سوئد استکهلم است و از دیگر شهرهای مهم آن می توان به گوتنبرگ، مالمو و لولئو اشاره کرد. رشد اقتصاد سوئد بعد از جنگ جهانی دوم شتاب بیشتری به خود گرفت به طوری که درآمد خالص ملی کشور بالا رفت و رشد اقتصادی به شکوفایی رسید.

درآمد این کشور مثل دیگر کشورهای نسبتاً کوچک صنعتی، به صادرات تولیدات صنعتی وابسته است و در حال حاضر از رشد بالایی در توازن بین واردات و صادرات برخوردار است. بیشتر محصولات صادراتی کشور سوئد را ماشین آلات تشکیل می دهد و کالاهای دیگر صادراتی سوئد به کشورهای دیگر نیز شامل وسایل نقلیه موتوری، چوب، کاغذ، خمیر کاغذ و مشتقات آن، مواد شیمیایی، محصولات آهنی و فولادی است.

حمل بار از سوئد و حمل بار به سوئد به صورت هوایی از فرودگاه های بین المللی مانند فرودگاه آرلاندا با کد یاتا (ARN)، فرودگاه اسکاوستا با کد یاتا (NYO)، فرودگاه استکهلم-بروما با کد یاتا (BMA) واقع در شهر استکهلم، فرودگاه گوتنبرگ -لاندوتر با کد یاتا (GOT)، فرودگاه مالمو با کد یاتا (MMX) واقع در شهرهایی به همین نام انجام می شود.

حمل بار از ایرلند
جمهوری ایرلند نام کشوری به پایتختی دوبلین است که در شمال غرب اروپا و در جزیرهٔ ایرلند واقع شده است. به این کشور ایرلند جنوبی نیز گفته می شود تا با ایرلند شمالی اشتباه گرفته نشود. ایرلند یکی از کشورهای ثروتمند جهان و همچنین یکی از اعضای اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است. عمده محصولات صادراتی ایرلند شامل ماشین آلات و تجهیزات، تجهیزات پزشکی و دارویی، مواد شیمیایی و کود شیمیایی، وسایل صوتی و عکاسی، کامپیوتر، حیوانات زنده، محصولات حیوانی و تولیدات لبنی است.

حمل بار از ایرلند به صورت هوایی اغلب از فرودگاه های مهمی همچون فرودگاه دوبلین با کد یاتا (DUB)، فرودگاه کرک (ORK)، فرودگاه گالوی با کد یاتا (GWY) و فرودگاه دونیگل با کد یاتا (CFN) انجام می شود.

حمل بار از فنلاند
فنلاند از کشورهای منطقه اسکاندیناوی در شمال اروپاست. پایتخت و بزرگ ترین شهر فنلاند، هلسینکی است که در جنوب این کشور قرار دارد و از دیگر شهرهای مهم آن می توان به تامپره، وانتا، اولو و تورکو اشاره کرد. کشور فنلاند رشد اقتصادی و اجتماعی خوبی دارد و توانسته در سال های اخیر به کشوری پیشرفته تبدیل شود.

کشور فنلاند در گزارش شاخص رقابت پذیرى صنعتى رتبه 20، رقابت پذیرى جهانی رتبه 8 و گزارش جهانى فناورى اطلاعات رتبه 2 را داراست. اقتصاد این کشور به صادرات وابستگی فراوانی دارد. از مهم ترین اقلام صادراتی فنلاند به ایران می توان: دستگاه های فرستنده و گیرنده تلفن، دارو، ماشین آلات معدنی، شیرهای بخار، مواد شیمیایی، چوب، مقوا و کاغذ را نام برد.

حمل بار از فنلاند به صورت هوایی از فرودگاه هایی نظیر فرودگاه هلسینکی با کد یاتا (HEL) و فرودگاه هلسینکی-مالمی با کد یاتا (HEM) واقع در شهر هلسینکی، فرودگاه تامپره-پیرکالا با کد یاتا (TMP) واقع در شهر تامپره، فرودگاه اولو با کد یاتا (OUL) و فرودگاه تورکو با کد یاتا (TKU) صورت می گیرد.

حمل بار از اوکراین
اوکراین یکی دیگر از کشورهای اروپای شرقی به پایتختی شهر کی اف واقع در غرب روسیه است. علاوه بر شهر کی اف از دیگر شهرهای مهم آن می توان خارکوف، دونتسک، دنیپرو و اودسا را نام برد. پس از روسیه، اوکراین پهناورترین کشور اروپا و نیز این کشور یکی از مهم ترین کشورهای معدنی جهان است که هم از نظر تنوع و هم حجم ذخایر در دنیا کم نظیر است.

اوکراین کشوری با ذخیره وسوسه انگیزی از معادن فلزی ارزشمند است به طوری که نیمی از آهن و فولاد کل شوروی از اوکراین به دست می آمد. از لحاظ میزان تفاوت واردات و صادرات در سال 2016 در بین شرکای تجاری خارجی اوکراین، ایران چهارمین کشور به شمار می رود. آنچه شامل واردات اوکراین از ایران می شود به طور کل غلات، روغن های گیاهی، محصولات پتروشیمی، دارو و مواد غذایی مانند سبزیجات، میوه های خوراکی، آجیل و مرکبات است.

حمل بار از اوکراین به صورت هوایی از فرودگاه های مهمی همچون فرودگاه بین المللی بوریسپیل با کد یاتا (KBP) واقع در شهری به همین نام در استان کی اف، فرودگاه بین المللی خارکوف (HRK)، فرودگاه بین المللی دونتسک با کد یاتا (DOK)، فرودگاه بین المللی کریویی ریه با کدر یاتا (KWG) واقع در شهر کریفیی ریه و فرودگاه بین المللی اودسا با کد یاتا (ODS) انجام می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>