اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وب مانی

وب مانی چیست؟
وب مانی سیستم پرداخت الکترونیکی انواع پول های رایج به صورت سریع و محیطی برای تمام کسب و کارهای آنلاین است که می توانید با این سیستم در کمترین زمان ممکن تراکنش های مالی را بدون نیاز به حساب بانکی و یا کارت اعتباری انجام دهید. تراکنش های وب مانی بسیار امن، غیر قابل شناسایی و غیر قابل بازگشت هستند. در حال حاضر 6 میلیون نفر به طور مرتب از خدمات وب مانی در سراسر جهان استفاده می کنند و البته خدمات و کارآیی این سامانه و پول الکترونیکی روز به روز بیشتر می شود. افرادی که از نسخه کلاسیک این سامانه که بر روی ویندوز نصب می شود استفاده می کنند، بعد از باز کردن حساب یک فایل کلیدی مخصوص ساخته می شود که توسط این فایل می توانند به حساب دسترسی داشته باشند. کاربر می تواند آی پی های که به حساب دسترسی دارند را مسدود کند و یا فقط یک آی پی را فعال نگه دارد تا دیگران نتوانند به حساب دسترسی پیدا کنند.

افرادی که می‌خواهند از وب مانی استفاده کنند در ابتدا باید برنامه Webmoney Keeper را از سایت وب مانی دانلود کنند و یا به روش بر خط وارد حساب خود در سایت وب مانی شوند. هر حساب وب مانی یک شناسه وب مانی WMID دارد. کاربران در سامانه پول الکترونیکی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار خواهند شد. طبق اطلاعاتی که فرد زمان باز کردن حساب وارد می کند برای او انواع گواهینامه الکترونیکی صادر می شود. اگر شخص مشخصات خودش را وارد نکند به او گواهینامه ناشناس Alias و اگر مشخصات را وارد کند به او گواهینامه Formal تعلق می گیرد.

WebMoney Transfer که معمولا به عنوان WebMoney شناخته می شود، یک سیستم پرداخت آنلاین است. که بیش از 33.000.000 کاربر دارد.با استفاده از این سیستم شما می‌توانید بدون مشکل تحریم‌ها و با سرعت از کیف پول خود انتقال دهید.

این سیستم در بسیاری از فروشگاه های آنلاین کاربرد دارد و مورد قبول می باشد. شما به سادگی می توانید خرید کنید و پرداخت کنید.

سیستم وب مانی بسیار امنیت بالای دارد و در این سیستم به راحتی شما می توانید پول خود را نقل و انتقال دهید و همچنین می توانید به دوستان خود وام دهید. یا از دوستان خود وام دریافت کنید.

انواع کیف های پول در وب مانی
هر حساب وب مانی دارای 10 کیف پول مختلف است. هرکدام از این کیف های پول نشانگر یک واحد ارزی است که به شرح زیر هستند:

  • WMZ - نشانگر کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا (USD)
  • WME - نشانگر کیف پول یورو اتحادیه اروپا (EUR)
  • WMR - نشانگر کیف پول روبل کنفدراسیون روسیه (RUB)
  • WMU - نشانگر کیف پول گریونا اوکراین (UAH)
  • WMB - نشانگر کیف پول روبل بلاروس (BYR)
  • WMS - نشانگر کیف پول سوم قرقیزستان (KGS) - منحل شده
  • WMY - نشانگر کیف پول سوم ازبکستان (UZS) - منحل شده
  • WMV - نشانگر کیف پول دانگ ویتنام (VND)
  • WMX - نشانگر کیف پول بیت کوین (BTC)
  • WMG - نشانگر کیف پول طلا

کارمزد وب مانی
حوالجات در سیستم پول الکترونیکی وب مانی با هزینه 0/8 درصد انجام می شود. این هزینه بر عهده فرستنده است. مثلاً اگر فرستنده بخواهد 1000 دلار وب مانی به حساب گیرنده بریزد، بانک الکترونیکی وب مانی 8 دلار وب مانی به عنوان کارمزد درنظر می گیرد و بنابراین برای این که 1000 دلار وب مانی کامل به دست گیرنده برسد، فرستنده باید حدود 1008 دلار وب مانی به حساب گیرندهواریز نماید. البته حداقل میزان کارمزد برای تراکنش های مختلف 0٫01 از همان نوع کیف پول است، همچنین برای کیف پول های مختلف سقفی نیز برای حداکثر کارمزد در نظر گرفته شده است که برای مثال برای کیف پول wmz برابر 50 دلار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>