اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل بار از اسپانیا
اسپانیا یکی از اعضای اتحادیه اروپا و چهارمین کشور بزرگ و پهناور اروپاست که در جنوب غربی این قاره واقع شده است. پایتخت و مهم ترین شهرهای این کشور، شهر مادرید و از دیگر شهرهای مهم آن بارسلونا، والنسیا و سویا می باشد. اقتصاد این کشور شانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان و عمدتا بر پایه خدمات، صنعت، انرژی، کشاورزی و مسکن استوار است. عمده صادرات اسپانیا به کشورهای دیگر شامل محصولات صنایع خودروسازی، دخانیات، صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات، مواد شیمیایی، تولیدات معدنی و فلزات اصلی است.

حمل بار از اسپانیا و حمل بار هوایی به اسپانیا از فرودگاه بین المللی باراخاس در مادرید با کد یاتا (MAD)، فرودگاه بین المللی بارسلونا با کد یاتا (BCN) و فرودگاه والنسیا با کد یاتا (VLC) انجام می شود.

حمل بار از بلژیک
بلژیک کشوری به پایتختی بروکسل است. بلژیک از اواخر قرن های میانه تا قرن هفدهم، کانون بازرگانی و فرهنگی پر رونقی به شمار رفته است. پرجمعیت ترین و بزرگ ترین شهر آن بروکسل و پس از آن می توان به آنتورپ، گِنت، شرلروآ، خنت، موون و لیژ به عنوان مهم ترین شهرهای آن اشاره نمود. اقتصاد بلژیک، اقتصادی باز محسوب می شود و از جمله کشورهایی است که اقتصاد نسبتا خوب و زنده ای دارد. در بخش صنعتی حرف زیادی برای گفتن دارد و در واقع از مهم ترین مناطق صنعتی جهان است. صادرات عمده در این کشور اتومبیل، منسوجات، تولیدات غذایی، تولیدات نفتی، آهن و فولاد و الماس است. فولادسازی از جمله صنایعی است که بیشترین رکورد اقتصادی را برای این کشور به ثبت رسانده است.

حمل بار از بلژیک به صورت هوایی بسته به نوع ایرلاین و ناوگان آن بین 3 الی 5 روز است. حمل بار از بلژیک اغلب از فرودگاه های مهم آن انجام می شود. فرودگاه بین المللی بروکسل با کد یاتا (BRU)، فرودگاه بین المللی آنتورپ با کد یاتا (ANR)، فرودگاه بروکسل جنوب شرلروآ با کد یاتا (CRL)، فرودگاه لیژ با کد یاتا (LGG) و فرودگاه بین المللی اوستند-بروگس با کد یاتا (OST) از جمله این موارد به شمار می روند.

حمل بار از پرتغال
پرتغال کشوری به پایتختی شهر لیسبون و یکی از اعضای اتحادیه اروپا و ناتو است. پرتغال دو منطقه کلان شهری عمده به نام کلان شهر لیسبون در جنوب و کلان شهر پورتو در شمال دارد. از دیگر شهرهای بزرگ این کشور می توان براگا، فارو، آویرو و کویمبرا را نام برد. کشور پرتغال در غربی ترین نقطه اروپا واقع شده است به طوری که اسپانیا تنها همسایه آن محسوب می شود. اسپانیا از اصلی ترین شرکای تجاری این کشور می‌باشد. 26 درصد از کالاها و خدمات تولیدی این کشور به اسپانیا ارسال می شوند.

عمده صادرات پرتغال به جهان شامل وسایط نقلیه ریلی، تجھیزات الکترونیکی و تجهیزات صنعتی، سوخت‌های معدنی، انواع پوشاک، انواع کفش، کاغذ و مقوا، پلاستیک، مبلمان، آھن و فولاد می باشد.

حمل بار از پرتغال به صورت هوایی از فرودگاه های مهمی نظیر فرودگاه بین المللی لیسبون پورتلا با کد یاتا (LIS)، فرودگاه فرنسیسکو جسا کارنئیرو با کد یاتا (OPO) در شهر پورتو، فرودگاه براگا واقع در شهری به همین نام در مرکز کلان شهر مینیو با کد یاتا (BGZ)، فرودگاه فارو با کد یاتا (FAO) و فرودگاه کویمبرا با کد یاتا (CBP) انجام می شود.

حمل بار از سوئیس
سوئیس کشوری در غرب اروپا به پایتختی شهر برن که با کشورهای آلمان، لیختن اشتاین و اتریش همسایه است. قطب های اصلی اقتصادی این کشور، دو شهر ژنو و زوریخ هستند. سوئیس دارای اقتصادی قوی و با ثباتی است که این کشور را به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان معرفی کرده است. سوئیس بیستمین صادرکننده بزرگ جهان است. کالاها و اقلامی مانند گندم، ذرت دامی، سویا، روغن آفتابگردان، قند و شکر و دارو از اولین اقلام وارداتی ایران از سوئیس می باشند.

برای حمل بار از سوئیس به صورت هوایی و ارسال بار به سوئیس از فرودگاه بین المللی زوریخ با کد یاتا (ZRH)، فرودگاه بین المللی ژنو با کد یاتا (GVA)، فرودگاه برن با کد یاتا (BRN)، فرودگاه لوزان با کد یاتا (QLS) و فرودگاه بازل مولوز فرایبورگ اروپا با کد یاتا (BSL) اقدام می شود. مدت زمان حمل بار از سوئیس بسته به نوع ایرلاین بین 3 الی 5 روز است. مهاجرانی که قصد ارسال بار مسافری خود به سوئیس را دارند نیز می توانند به علت محدودیت های وزنی قرار داده شده توسط فرودگاه، بار خود را به صورت فریت بار مسافری به این کشور ارسال نمایند.

حمل بار از اتریش
اتریش چهاردهمین کشور ثروتمند جهان به پایتختی شهر وین است. علاوه بر وین شهرهایی نظیر گراتس، لینتس، سالزبورگ، اینسبروک و کلاگن فورت از مهم ترین شهرهای این کشور به شمار می روند. اقتصاد اتریش، اقتصادی بسیار قدرتمند در میان هم ردیفان خود در اروپا است. ساختار اقتصاد اتریش را، شرکت های کوچک و متوسط تشکیل می دهند. عمده کالاها و اقلام صادراتی اتریش را ماشین آلات، تجهیزات، موتور خودرو و قطعات آن، کالاهای فلزی، آهن و فولاد، مواد شیمیایی، دارو و کالاهای پزشکی، مواد غذایی، کالاهای نساجی، مواد مصنوعی و انواع کاغذ هستند که بیشتر توسط استان هایی مانند سالزبورگ، اوبراسترایش، تیرول، فورالبرگ و کرنتن تولید و به دیگر کشورها صادر می شوند.

جهت حمل بار از اتریش به صورت هوایی و ارسال بار به اتریش از فرودگاه هایی مانند فرودگاه بین المللی وین با کد یاتا (VIE)، فرودگاه گراتس با کد یاتا (GRZ)، فرودگاه لینز واقع در شهر لینتس با کد یاتا (LNZ)، فرودگاه سالزبورگ با کد یاتا (SZG)، فرودگاه اینسبروک با کد یاتا (INN)، فرودگاه کلاگن فورت با کد یاتا (KLU) اقدام به ارسال بار می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>