اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در این مقاله به بررسی حمل بار هوایی از شرق اروپا و واردات و صادرات از کشورهای این ناحیه که شامل حمل بار از بلغارستان، حمل بار از یونان، حمل بار از چک، حمل بار از کرواسی و حمل بار از لهستان است، خواهیم پرداخت. 

حمل بار هوایی از شرق اروپا
تجارت میان ایران و اروپا به سال های بسیار دور بر می گردد. کشورهای حوزه شرق اروپا به لحاظ تشابه فرهنگی که با کشور عزیزمان ایران دارد، بسیاری از کشورهای این حوزه پذیرای کالاهای ایرانی بوده و خواهان تجارت با شرکت های ایرانی می باشند. همچنان علاقه مندان زیادی به صادرات و همچنین حمل بار از شرق اروپا تمایل دارند. به همین دلیل است که ما در این مقاله به حمل بار هوایی از شرق اروپا و کشورهای این حوزه از جمله: حمل بار از بلغارستان، حمل بار از یونان، حمل بار از چک، حمل بار از کرواسی و حمل بار از لهستان می‌پردازیم.

حمل بار از بلغارستان
بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا به پایتختی شهر صوفیه است. صوفیه از جمله شهرهای بزرگ و مهم این کشور به حساب می آید. از دیگر شهرهای مهم آن می توان به شهر وارنا، پلودیو و بورگاس اشاره نمود. به علت برخوداری از خاک مناسب و حاصلخیز، کشاورزی پایه و اساس اقتصاد بلغارستان محسوب می شود. کالاهای صادراتی مهم این کشور شامل گل سرخ، آهن و فولاد، کفش و پوشاک، تجهیزات، ماشین آلات و سوخت می باشد.
حمل بار از بلغارستان به صورت هوایی اغلب از فرودگاه هایی نظیر فرودگاه صوفیه با کد یاتا (SOF)، فرودگاه وارنا با کد یاتا (VAR)، فرودگاه پلوودیف با کد یاتا (PDV) و فرودگاه بورگاس با کد یاتا (BOJ) انجام می شود.

حمل بار از یونان
یونان کشوری واقع در شبه جزیره بالکان و پایتخت آن شهر آتن است. علاوه بر آتن از شهرهای مهم یونان می‌توان به تسالونیکی، پاتراس و هراکلیون اشاره کرد. صنعت کشتیرانی، گردشگری و کشاورزی از بخش‌های اصلی اقتصاد یونان به حساب می آید. عمده اقلام صادراتی یونان عبارتند از: کالاهای صنعت پتروشیمی، روغن‌های صنعتی، پلاستیک، آهن آلات، آلومینیوم، تجهیزات الکترونیکی، دارو، سبزیجات و میوه و زیتون.

حمل بار از یونان به صورت هوایی می تواند از فرودگاه بین المللی آتن، فرودگاه بین المللی سالونیک در شهر تسالونیکی (سالونیک)، فرودگاه بین المللی الکساندروپولیس، فرودگاه بین المللی هراکلیون و فرودگاه بین المللی کاوالا و دیگر فرودگاه های مهم آن انجام بگیرد. هر یک از این فرودگاه ها برای حمل بار از یونان مورد استفاده قرار می گیرد و حمل بار از هر یک بسته به آن است که شما قصد دارید بار خود را از کدام شهر یونان حمل نمایید.

حمل بار از چک
جمهوری چک کشوری محصور در خشکی است که در اروپای مرکزی-شرقی قرار دارد. این کشور یکی از قطب‌های اقتصادی و صنعتی در بلوک شرق بوده و در حال حاضر یکی از موفق ترین اقتصادهای اروپا را با نرخ رشد بالایی دارا می باشد. پایتخت و بزرگ ترین شهر چک پراگ است. از دیگر شهرهای مهم آن می توان به برنو و اوستراوا اشاره کرد.

از عمده اقلام صادراتی چک می توان به وسایل نقلیه، ماشین آلات، مواد خام و سوخت و مواد شیمیایی و از عمده اقلام وارداتی به چک می توان به دیگ های بخار و آبگرم، راکتور های صنعتی، ماشین آلات و دستگاه‌ھای برقی، وسائط نقلیه زمینی غیر از ریلی و تراموا سوخت ھا، روغن ھا و موم های معدنی، محصولات پلاستیکی، چدن، آهن و فولاد، مصنوعات از چدن، آهن یا فولاد، محصولات داروئی، دستگاه های اپتیک، عکاسی، سینماتوگرافی، کنترل و طبی، آلومینیوم و محصولات آلومینیومی اشاره کرد.

حمل بار از چک به صورت هوایی از فرودگاه های مهمی مانند فرودگاه بین المللی پراگ واتسلا با کد یاتای (PRG)، فرودگاه برنو - تورانی با کد یاتا (BRQ) و فرودگاه استراوا با کد یاتای (OSR) صورت می گیرد.

حمل بار از کرواسی
کرواسی یکی دیگر از کشورهای واقع در شبه جزیره بالکان واقع در شرق قاره اروپا است. پایتخت این کشور شهر زاگرب می باشد. از شهرها مهم آن علاوه بر شهر زاگرب می توان به اسپلیت، اوسیجک و ریجکا اشاره کرد. مهم ترین اقلام صادراتی این کشور کالاهایی نظیر منسوجات، تجهیزات حمل و نقل، سوخت و مواد شیمیایی می‌باشند.

برای حمل بار از کرواسی به صورت هوایی می توان به فرودگاه بین المللی زاگرب، فرودگاه بین المللی اسپلیت، فرودگاه بین المللی و اوسیجک فرودگاه بین المللی ریجکا اشاره نمود.

حمل بار از لهستان
کشور لهستان در کنار دریای بالتیک واقع شده است. پایتخت و مهم ترین شهر این کشور ورشو می باشد. علاوه بر ورشو از دیگر شهرهای مهم آن پس از ورشو می توان به کراکوف، ووچ، پوزنان و وروتسواف اشاره کرد. اقتصاد این کشور ششمین اقتصاد بزرگ اروپا محسوب می شود. از مهم ترین اقلام صادراتی لهستان می توان به تجهیزات حمل و نقل، ماشین آلات، خواروبار، فرآورده های کشاورزی و حیوانات زنده اشاره نمود.

حمل بار از لهستان به صورت هوایی توسط فرودگاه های مهمی نظیر فرودگاه بین المللی شوپن ورشو و فرودگاه وارساو مادلن در شهر ورشو، فرودگاه بین المللی کراکوف، فرودگاه بین المللی کاتوویتس و فرودگاه پوزنان - لاویکا انجام می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مهرداد:
سلام وقت بخير لطفا بفرمائيد هزينه حمل بار زميني و ترخيص كاغذ ليبل از پراگ به تهران با مشخصات ذيل چقدر ميشه ؟ با تشكر ‏6 boxes, ‏26x26x26cm each, ‏weight of box about 4,6kg ‏Total weight 33 kg ‏Price 445 Euro
پاسخ زینگ:
سلام. لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>