اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ژاپن
کشور ژاپن با مساحت 377,972 کیلومتر مربع و به پایتختی توکیو است. این کشور دارای سومین اقتصاد بزرگ جهان به حساب می آید. بنابر گزارش سازمان وتو (WTO) در سال 2018 میلادی ژاپن به عنوان چهارمین صادرکننده بزرگ جهان معرفی شده است.

اقتصاد ژاپن
کشور ژاپن دارای منابع طبیعی خیلی محدودی است ولی با همکاری های دولت در بخش صنعت و نیز سرمایه‌گذاری گسترده در بخش فناوری های پیشرفته، این کشور به عنوان یکی از پیشگامان عمده در تکنولوژی و صنعت دنیا شناخته شده است.همچنین ژاپن دارای چندین شرکت بین المللی با نام های معتبری مانند تویوتا، سونی، سیتیزن، هوندا، نیسان و … است.واردات از ژاپن می تواند شامل محصولات صادراتی عمدهٔ ژاپن باشد که عبارتند از تجهیزات حمل و نقل، صنایع الکترونیک، اتومبیل، ماشین آلات الکتریکی و صنایع شیمیایی.

حمل بار از ژاپن
از آنجایی که ژاپن یک کشور پیشرفته صنعتی است پس حمل بار از ژاپن و واردات از این کشور نیز در اولویت‌های وارد کنندگان ایرانی قرار دارد. سالانه تعداد زیادی از تجار و بازرگانانی که به واردات از ژاپن و ارسال به بار ژاپن مشغول اند، بار خود را به صورت حمل هوایی از ژاپن به ایران ارسال می کنند. برای بررسی بیشتر این موضوع در زیر به شرح حمل هوایی از ژاپن می پردازیم.

حمل هوایی از ژاپن یکی از روش های حمل بار از ژاپن است. مبداء حمل هوایی از ژاپن اغلب مهم ترین شهرهای ژاپن مانند پایتخت آن توکیو می باشد که از بزرگ ترین شهر های اقتصادی و صنعتی دنیا است.

ژاپن دارای فرودگاه های زیادی است که پروازهای بین المللی انجام می دهند. مهم ترین فرودگاه های ژاپن برای حمل هوایی از ژاپن که در کلان شهر های آن واقع شده اند عبارتند از: فرودگاه بین المللی ناریتا ( Narita International Airport)در شهر چیبا واقع در توکیو، فرودگاه بین المللی هانه دا در نزدیکی توکیو ( Haneda Airport)، فرودگاه بین المللی کانسای( Kansai International Airport) در استان اوساکا و فرودگاه بین المللی اوساکا ( Osaka International Airport) در شهر در شهر ایتامی-هیگو واقع در اوساکا و….

مهم ترین دلیل اهمیت حمل هوایی از ژاپن امنیت بالای کالا و زمان حمل بار از ژاپن در این روش می باشد. زمان حمل هوایی از ژاپن بسته به نوع ایرلاین بین 3 الی 5 روز است. این زمان حمل بار از ژاپن در مقایسه با زمان حمل دریایی بسیار ناچیز است.

فریت بار مسافری به ژاپن
واردات از ژاپن هر ساله کالاهای زیادی از ایران به ژاپن صادر می شود. ارسال بار به ژاپن شامل کالاهای زیادی از جمله «کف پوش ها بجز گبه از پشم یا از موی نرم (کرک) حیوان»، «فرش و سایر کف پوش های نسجی، از سایر مواد نسجی، گره باف»، «گبه از پشم یا از موی نرم (کرک) حیوان»، «کف پوش های غیرمخملی باف، از مواد نسجی سنتتیک یا مصنوعی آماده مصرف»، « آب میوه تغلیظ شده به استثنای «کنسانتره موز، انبه، گودا، پشن فروت، لیچی»، «تخم زیره سبز خرد نشده و ساییده نشده در بسته بندی آماده برای غیر خرده فروشی»، «خرماهای غیرمذکور در جای دیگر تازه یا خشک کرده»، «مغز پسته تازه یا خشک»، « انواع قارچ ها ( دنبلان کوهی)»، «زعفران در بسته بندی بیش از 30 گرم» و «انجیر، تازه یا خشک کرده» و… می باشد.

فریت بار مسافری به ژاپن و ارسال بار به ژاپن
یکی از دغدغه های همیشگی مسافران فریت بار مسافری به ژاپن است. افرادی که قصد مهاجرت به سایر کشورهایی همچون ژاپن را دارند معمولا با محدودیت های قرار داده شده توسط فرودگاه برای حمل بار مواجه می‌شوند زیرا بار همراه مسافر باید تا سقف مقدار مشخصی ( معمولا 30 کیلوگرم) باشد. از این رو برای ارسال بار به ژاپن باید کالا به صورت حمل بار و فریت بار مسافری به ژاپن ارسال شود. فریت بار مسافری به ژاپن می‌تواند از وسایل ضروری گرفته تا اسباب و اثاثیه منزل باشد.

نحوه دریافت هزینه حمل هوایی
هزینه حمل هوایی از ژاپن و فریت بار مسافری به ژاپن بسته به وزن و حجم کالا متغیر است. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسن خانی :
سلام وقت شما بخیر تعدادی دستگاه دست دوم از ژاپن میخاستم بیارید
پاسخ زینگ:
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

حسین ابراهیمی:
درود بر شما...سه قلم ابزار سنگ نوردی با پست به چه صورت و حدود چقدر هزینه داره که از اونجا برام ارسال کنن ممنون میشم جواب منو بدین ...
حامد احمدی:
سلام خسته نباشید یه بسته از ژاپن داشتم تقریبا یک کیلو چ جوری میتونم کار های پستی رو انجام بدم و هزینه اش چقدر میشه؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

رامین حسینی :
استعلام جدول قیمت، حمل دریایی و حمل هوایی از ژاپن به ایران، و برعکس از ایران به ژاپن. سپاسگزارم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>