اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صنایع ساخت و تولید
با رشد سریع تکنولوژی، کشورهای پیشرفته به سمت تخصصی شدن در تولید حرکت می کنند که این علاوه بر تمرکز در تحقیقات و نوع آوریهای بیشتر و کاهش قیمت تمام شده که رقابت پیچیده ای را دربازار بین الملل تولید ایجاد مینمایید. البته این تخصصی شدن زمینه حضور سایر کشورهای توسعه یافته را در عرصه تولید به علت داشتن نیروی کار ارزان و منابع انرژی فراهم مینمایید.

تحقیقات و توسعه ( R&D) در تکنولوژی تولید باعث تولد محصولات جدید می گردد برای نمونه استرالیا اولین محل تولید اسکنرهای التراساند، جعبه سیاه هواپیماها و گوشهای مصنوعی می باشد.

ایجاد ارتباط بین مراکز تحقیقاتی پیشرفته در سایر کشورها با صنایع داخلی باعث ارائه کمک در زمینه تکنولوژیهای تجاری تخصصی می گردد که این می تواند مهم ترین عامل تولید و خلق محصولات جدید و یا توسعه و به روز رسانی محصولات موجود کشور گردد. با توجه به قدمت صنایع بزرگ در ایران ارتباط مراکز تحقیقاتی استرالیا با این صنایع فرصت تجاری بزرگی است که می تواند برای هردو طرف سودآور باشد.

در این زمینه می توان از ارتباط صنایع داخلی با مراکز تحقیقاتی پیشرفته استرالیا در مواری همچون ساختار کامپوزیدهای پیشرفته، ارتباط تکنولوژیکی صنایع اتومبیل سازی در اتومبیل های سبک وسنگین و قطعه سازی، تکنولوژیهای جدید تولید فلزات ریخته گری، مهندسی راه آهن، اطلاعات صنعت پلیمرها، مواد آلیاژی مخصوص فضا پیماها، سرویس و خدمات نگهداری سیستمهای هواپیماهای تجاری و نظامی، صنایع شیمیایی، تکنولوژیهای انرژی و آب را می توان نام برد.

صنایع نفت و گاز
تجهیزات، تکنولوژی و خدمات در این سه صنعت بزرگ وجهانی به ویژه در بخش تکنولوژی اتوماسیون و ایمنی نقش کلیدی را بازی می کنند. یکی از مهم ترین بحثهای در این صنایع ارائه راه حل هایی برای کاهش هزینه ها در تمام مراحل تحقیق، اکتشاف، استخراج، فرآوری و غیره می باشد.

فرصت های و امکانات تجاری موجود آن در استرالیا شامل:

  • تحقیق و توسعه منابع.
  • تجهیزات، تکنولوژی و خدمات معدنی.
  • تکنولوژیهای تخصصی شده و نرم افزارهای معدنی.
  • نفت و گاز.
  • استخراج پایدار.
  • معادن زیر زمینی.

صنایع غذایی و نوشیدنی
این صنایع شامل گوشت، غلات، لبنیات، محصولات درختی، محصولات دریایی، شیرینی و نوشیدنی ها می گردند.عرضه کنندگان محصولات متنوع خود را به وسیله کانالهای توزیع، خرده فروشی سریعا به دست مصرف کنندگان با درخواستهای متفاوت میرسانند.

صنایع مواد غذائی و نوشیدنیها یکی ازبخشهای بزرگ اقتصادی هر کشوری است که هم در اشتغالزایی و هم در بخش مالی مشارکت می کنند.

پروسه تولید و فروش محصولات این صنایع توانائی جذب سرمایه های هنگفت را در خود دارد. با توجه به درخواست ها، نیازها و سلیقه های متفاوت مشتریان، تقاضا برای کیفیت، تنوع و ارزش متفاوت کالاها براساس تنوع فرهنگ ها واخلاقیات هر جامعه ای متفاوت می گردد.

امروزه تقاضا برای محصولات طبیعی، پاک و ارگانیک رو به افزایش است. کیفیت، ایمنی و داشتن قوانین استاندارد ایمنی در زنجیره تولید و عرضه، امکانات R&D، امکان توسعه و تنوع تولیدات به وسیله توسعه ساختارها و توسعه همزمان و پایدار نوع بسته بندی و تولید، امکانات آموزشی و تحصیلی در این صنایع از ملزومات جهانی شدن این محصولات در استرالیا بوده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>