اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در این صنعت اهمیت فرهنگ ایمنی، نرخ بالای تولید، تحولات تکنولوژیک و ابزارآلات، ژئولوژی، لرزه خیزی و روش های استخراج و وسائل حمل و نقل بر همه متخصصین امر پوشیده نیست.

تمام این نقاط پراهمیت ضرورتا می توانند به عنوان فرصت های تجاری استرالیا مناسب برای واردات کالا و تکنولوژی در این رشته در نظر گرفته شوند.

چالش های ویژه در محیط معادن و استخراج در زیرزمین نیاز به نوآوریهای خاص برای هر شرایط را دارد. مشاوره، مهندسی، مدیریت خرید از جمله مواردی هستند که برای هر معدن به طور جداگانه اهمیت پیدا می کنند. نرم افزارهای طراحی سیستم تهویه از جمله در طراحی شبیه سازی جریان هوا، میزان فشار، گرمایش و سرمایش، میزان تشعشعات محیطی، آتش و دیگر اطلاعات مهم و حیاتی از جمله توانمندی های این نرم افزارها می‌باشند.

تکنولوژی کنترل کنندها و تله کنترلرها، ماشین آلات پیشرفته، سیستم های مخابراتی یک طرفه و دو طرفه، سیستم های بازرسی و جلوگیری از برخورد ماشین آلات در معدن از دیگر موارد فرصتهای تجاری استرالیا در بخش ایمنی در این صنعت می باشد.

برای بالا بردن کارایی معدن ماشین آلات حمل و نقل پیشرفته باید پیش بینی گردند که وجود طیف گسترده ای از این تکنولوژی از جمله ماشین آلات حمل عمودی و یا افقی باعث به وجود آوردن فرصت تجاری بزرگ دیگری در این صنعت می باشد که استرالیا از این توانمندی نیز برخوردار است.

تکنیک ها و تکنولوژی های انفجار در معادن زیر زمینی شامل نرم افزار مدیریت انفجار از دیگر زمینه های موجود می باشند. همچنین می توان از مدیریت آب که شامل انواع سیستم های تخلیه آب در این معادن است نام برد.

سرویس های مالی و سرمایه گذاری استرالیا
بخش سرویس های مالی بسته به بازارهای مالی و مدیریت سرمایه گذاری که براساس زیرساخت های مالی و ساختار تولیدات متفاوت است اهمیت می یابد. در بازارهای مالی بسیار توسعه یافته مانند استرالیا سهم فعالیت بازار سرمایه و سرویس های مالی در اقتصاد چندین برابر تولید ناخالص ملی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>