اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرکنندگان باید از تحریم هایی که دولت متبوعشان و یا دولت استرالیا بر اساس قوانین داخلی یا برمبنای مصوبات شورای امنیت سازمان ملل متحد وضع کرده اند آگاه باشند. تحریم ها می توانند شامل محدودیت واردات و صادرات، ممنوعیت کمکهای فنی، آمورشی و تامین مالی، محدودیتهای سفر و تحریم های مالی بر علیه شخص خاص، نهاد و یا کشوری باشند.

اگر آماده شروع صادرات و از قبل وبسایت جدید خود را آماده کرده اید، حالا زمان آن رسیده که فکر کنید چطور باید از مالکیت معنوی شرکتتان در خارج از مرزها محافظت کنید. بخاطر داشته باشید که قوانین کشور شما فقط در درون کشور می تواند از شرکت شما حفاظت کند. به محض اینکه در بازاری خارج از مرزهای مبدا شناخته شوید، شرکت شما نیاز به ثبت مالکیت معنوی در بازار جدید دارد تا بتواند ازقوانین قراردادهای بین المللی استفاده کند که این می تواند به شما اجازه دهد از حمایت های بین المللی نیز استفاده کنید.

بیشتر کشورهای قوانین مشخص و کاملی را به عنوان مصادیق جرم در مورد داراییهایی که در مالکیت و کنترل سازمانها و یا اشخاص تروریست هستند و یا در اختیار قرار دادن اموالی به آنها، گذرانده اند که تا 5 سال زندان را نیز شامل می گردند.باید از وزارت امور خارجه و وزارت بازرگانی لیست این افراد و یا شرکتها را تهیه کنید. آشنایی با قوانین تجارت بین الملل صادرکنندگان را از تفاوت بین سیستمهای قانونی کشورها، اینکه کدام قانون در هنگام دعاوی اجرا خواهد شد، قوانین رقابت، الگوهای ثبت و مسئولیت تولید آگاه میسازد.

همچنین اینکه قراردادهای بین المللی برای فروش کالا می توانند خیلی پیچیده باشند، بنابر این حتما قبل از مذاکره برای بستن یک قرارداد بین المللی فروش از یک کارشناس حقوقی در این زمینه مشورت بگیرید.

در مشاوره می توان پرسشهایی برای کسب اطلاعاتی در زمینه های چگونگی محدود کردن قراردادها، توصیف کالاها، محتویات شرایط پرداخت، شرط حفظ اموال تا زمان پرداخت، حل مجادلات، قوانین جاری بر قراردادها و هزینه ها و مبالغ، شامل آنچه که بر عهده خریدار است، را جویا شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>