اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قبل از اقدام به برای هر کاری باید مطمئن باشید که شما دقیقا همه چیز را در مورد صادرات به استرالیا میدانید و از همه مهم تر اینکه تجارت شما آمادگی لازم را در این زمینه دارد.صادرات احتیاج به زمان، پول و تعهد مدیریتی قوی دارد.

در مراحل اولیه صادرات، مدیران از بازار داخلی منحرف می گردند که در یک دوره کوتاه مدت تحت فشار قرار می‌گیرند، اما در بلند مدت پاداش بیشتری به دست خواهند آورد.برای دستیابی به موفقیت در صادرات، داشتن یک طرح و در کنترل نگه داشتن تجارتتان ضروری است.

برای این منظور صادر کننده باید کالا یا خدماتی را که در دیگر کشورها نیاز هستند در اختیار داشته باشد، به علاوه منابع، مهارتها و اطلاعات مورد نیازی که کمک می کند به داشتن یک صادرات دائم، بلندمدت و فعال کسب کند.

با در نظر گرفتن این مختصر موارد ذیل کلیدی هستند:

  • مدیریت ویژه زمان و تعهد مدیریتی قوی.
  • قدرت و موفقیت در بازار داخلی.
  • منابع لازم شامل منابع مالی، نیروی کار متخصص برای موفقیت.
  • برنامه ریزی صادراتی و تجاری شامل استفاده از راهنمای برنامه ریزی و استراتژی صادرات.
  •  آگاهی و مهارت برای صادرات شامل عملیات تجاری بازارهای خارجی، مدیریت ارز و مدارک مورد نیاز صادرات.

استراتژی صادرات به استرالیا
یکی از اجزاء ضروری برای طرح صادرات شما، استراتژی صادرات به استرالیا است. این استراتژی باید ساده، اما مطمئن باشید که تمام پرسنل در آن درگیر هستند و پاداش حاصل از صادرات نصیب آنان نیز می گردد. توسعه استراتژی صادرات به شما برای داشتن یک تعریف مشخص از اهداف صادراتی و مطابقت منابعتان با آن اهداف کمک می کند.

استراتژی صادرات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید اجزاء بازاری را که شما آن را تجارت اصلی خود تعریف کرده اید مدیریت کنید.

تمرکز بر منابعتان شما را برای خدمات و واکنشهای کیفی مناسب به مشتریان صادراتی جدیدتان آماده می کند. یک استراتژی صادرات توسعه یافته خوب، به کار با عرضه کنندگان گسترده ای از خدمات کمک خواهد کرد. استراتژی به تنهایی شرکت شما را برای دستیابی به همه آنچه که یک توسعه خوب، اهداف واقعی و برنامه طراحی شده نیاز دارد راهنمایی خواهد کرد.

یک استراتژی صادرات باید با نوع تجارت شرکت شما ادغام گردد. فعالیت های صادراتی شما باید همردیف با فعالیت های روزانه تان و از هرگونه تداخل بین کسب و کار داخلی و بین المللی تان جلوگیری نمایید. از نقاطی که مزیت رقابتی قوی دارید درک مناسبی داشته یاشید. این نقاط می توانند شامل تکنولوژی، نیرو کاری و یا سیستم تجاری شما باشند. تعیین اینکه چطور بهترین استفاده از آن ها برای رسیدن به اهداف صادراتی شما گردند اهمیت زیادی دارد.

از نقاط ضعف خود غافل نشوید. اهداف صادراتی خود را به طور دقیق مشخص کنید، بنابراین دقیقا خواهید دانست که کجا به هدفتان دست خواهید یافت. اهداف خاص می توانند شامل کاهش نوسانات تقاضای فصلی، کاهش هزینه های ثابت، تحقق واقعی ظرفیت تولید، دستیابی به تکنولوژی جدید، تحکیم شهرت بین المللی شرکت شما یا مطابقت با عملکرد رقبای داخلی که قبل از شما به سمت فروش در خارج از کشور روی آورده اند باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>