اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل کالای صادراتی شما به بازار کشور وارد کننده (استرالیا) مسئله بسیار سختی در صادرات کالا می باشد. استفاده از یک شرکت حمل و نقل خوب بسیار موثر است، اما دانستن مختصری از اصول اولیه شرایط و مقررات، قیمت گذاری و مدارک حمل و نقل بسیار اهمیت دارد.

شرکت های حمل و نقل دارای تجربه و تخصص در مستندات، مذاکره روی نرخها و پیدا کردن اقتصادی ترین راه های رساندن کالا به مقصد هستند.اما همان گونه که گفته شد، دانستن اصول اولیه حمل و نرخ محموله دریایی و هوایی که می توانند مختلف باشند، مهم است.

یک نقطه شروع خوب، یادگیری در مورد آنچه که مربوط به مقررات تجارت بین الملل است (International Commercial Terms) می باشد. این مقررات درسال 1936 میلادی معرفی شدند و برای ارسال و پرداخت حمل بین المللی کالاها قطعی هستند و تعاریف جامع و دقیقی دارند.

اعتبارنامه های اسنادی یا L/C شکل عمومی پرداخت هستند، که به وسیله خریدار ایجاد گردیده و برای تضمین پرداخت به فروشنده با ارائه همه مستندات، مقرر شده که شدیدا باید رعایت گردند. این اطلاعات توسط مسئول بانکی صادرکننده با جزئیات ارائه خواهند شد. مشتری خارجی شما اغلب نوع حمل کالا را برای شما در قرارداد مشخص مینمایید.

مطمئن شوید که شرکت حمل و نقل، کالا را از بنادری انتقال می دهد که هیچ تاخیری را تحمیل نخواهد کرد. بیشتر قرار دادهای حمل و نقل مشمول نرخ های تاخیر نیز می گردند.

مدارک حمل از مدارک بسیار پراهمیت در تجارت بین الملل می باشند و یکی از مدارک مورد نیاز برای اعتبار اسنادی هستند که بدون آنها پرداختی صورت نخواهد گرفت. مدارک حمل شامل شرایط ویژه کالا همچون مشخصات تولید، لیست کالاها و گواهی های مورد درخواست، شامل گواهی قرنطینه و گواهی منشاء می‌گردند. بنابر این کاملا مطمئن شوید که مراحل مدارک صادرات را فهمیده اید و آماده سازی این مدارک را به طور دقیق انجام داده اید.

قیمت گذاری صادراتی به استرالیا
قیمت گذاری و یافتن قیمت کالاها و خدمات و نکاتی را که باید در مورد بازار استرالیا در نظر گرفت کار بسیار دشواری می باشد. قیمت کذاری داخلی با قیمت گذاری صادراتی کاملا متفاوت هستند: شرایط متفاوت بازار، هزینه های متفاوت، فرمت های قیمت گذاری متفاوت همه بر آنچه که شما از مشتریان بابت کالاها و خدماتتان مطالبه میکنید تأثیر می گذارند.

قیمت گذاری برای هر بازاری نیازمند درک هزینه های مربوطه، تقاضا و رقبا در آن بازار می باشند. قیمتهای شما باید قبل از اینکه مشتریانتان با شما تماس بگیرند تعیین شده باشند، بدین منظور ابتدا باید جمع هزینه های تجارت شما برای صادرات کالا و خدماتتان مشخص گردد.

توسعه بازارهای صادراتی می تواند شما را درطیف گسترده ای از هزینه هایی که در بازار داخلی نداشته اید درگیر کنند.

هزینه ها می توانند شامل:

  • تحقیقات بازاریابی بین الملل.
  • هزینه های سفر به خارج.
  • هزینه های مکالمات و مکاتبات.
  • تعدیل و اصلاح کالا ها و خدمات.
  • تغییرات در بسته بندی کالاها.
  • انواع هزینه های بیمه.
  • همگونی با استانداردهای خارجی.
  • چک کردن اعتبار و اعتماد.
  • هزینه های مالی صادرات.
  •  هزینه های تیلیغات.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>