اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

این فروشگاه آنلاین که معمولاً قیمت کالاهایش به نسبت رقبایش مانند آمازون، ایبی، سوق، Etsy، والمارت و … کمتر است، فعالیت خود را از سال 2010 تحت نظارت علی بابا، یک فروشگاه عمده فروشی بین المللی آغاز کرده است.

روش پرداخت هزینه در علی اکسپرس چیست؟
برای خرید از علی اکسپرس و پرداخت هزینه شما باید از یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت یا مسترکارت استفاده کنید.

چرا خرید از علی اکسپرس ارزان‌تر است؟
برخلاف آمازون، بیشتر توزیع‌کننده‌ها در چین مستقر هستند. همین مسئله باعث می‌شود که قیمت کالاها خیلی زیاد نباشد چرا که ارسال کالا مستقیماً از چین انجام می‌شود.

چه کالاهایی را می‌توان از علی اکسپرس خریداری کرد؟
AliExpress طیف گسترده‌ای از اقلام مانند لباس مردانه و زنانه، اسباب‌بازی‌ها و لوازم الکترونیکی، محصولات آرایشی و زیبایی، جواهرات، مبلمان و حتی اتومبیل و موتور سیکلت را به فروش می‌رساند. به خاطر داشته باشید که کلیه کالاهای دیجیتالی مانند کتاب الکترونیکی، نرم‌افزار و … در این سایت فروخته نمی‌شوند.

خرید از علی اکسپرس در ایران نیز امکان پذیر است؟
شما در هرکجای جهان که باشید می توانید از این سایت خرید اینترنتی داشته باشید. تنها باید به این نکته توجه کنید که آیا ارسال مستقیم کالا از این سایت به ایران وجود دارد یا نه! برخی مواقع امکان ارسال کالا به ایران وجود دارد، برخی مواقع هم نه! برخی مواقع نیز ارسال به ایران تنها شامل کالاهای خاص می شود. بنابراین قبل از ثبت نهایی سفارش حتماً از این مسئله اطمینان حاصل کنید.

مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید از علی اکسپرس باید بدانید:
تنها روش پرداخت هزینه در علی اکسپرس تنها یکی از انواع کارت‌های اعتباری است. بنابراین خرید اینترنتی با پی پال در این سایت امکان‌پذیر نیست.

قبل از خرید حتماً از کیفت کالایی که مد نظر دارید اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از نظرات کاربران برای هر کالا استفاده کنید.

ترجیحاً از حمل‌ونقل رایگان استفاده نکنید چرا که هم بیش از 1 ماه زمان می‌برد که کالا به دست شما برسد، هم این که احتمال نرسیدن کالا وجود دارد چرا که در این حالت امکان ردیابی کالا از طریق حساب کاربری‌تان وجود ندارد.

وب سایت های رقیب فروشگاه آنلاین علی اکسپرس

  • Wish App: این فروشگاه آنلاین نیز، مشتریان غربی را به بازرگانان چینی متصل می کند.
  • DHGate: این وب سایت که بیش از 1 دهه قدمت دارد، کالاهای چینی را به صورت عمده ای به فروش می رساند. بنابراین می توان گفت که این سایت علاوه بر اینکه رقیب علی اکسپرس است، رقیب علی بابا نیز هست.
  • LightInTheBox: قیمت های این فروشگاه آنلاین کمی از علی اکسپرس بالاتر است با این وجود بازهم ارزان است. برخی از انبارهای این فروشگاه آنلاین در امریکا هستند. بنابراین ارسال کالا برای افرادی که در نزدیکی امریکا هستند، با سرعت بیشتری انجام می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>