اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درباره امارات متحده عربی
امارات متحده عربی با مساحت 83600 کیلومتر مربع متشکل هفت از هفت شیخ نشین کوچک به نام های ابوظبی ( پایتخت امارات)، دبی، شارجه، عجمان، فجیره، راس الخیمه و ام القوین است که بعد از استقلال از بریتانیا در 2 دسامبر 1971 میلادی شکل گرفت.این کشور با پیشرفت چشمگیر خود در حوزه تجارت و گسترش روابط خود با کشورهای جهان عرب و جهان اسلام ( به ویژه ایران)، مورد توجه بسیاری از وارد کنندگان کالا در حمل هوایی بار از دبی و صادرات کالا به دبی قرار گرفته است.

روند رشد حمل هوایی بار از دبی
این کشور توانست مسیر پر پیچ وخم توسعه و رشد اقتصادی را در مدت زمان اندکی طی کند.هم اکنون بنا به اعلام مجامع بین المللی از نظر سرانه تولید ناخالص داخلی، مصرف سرانه انرژی وشاخص توسعه انسانی در سطح کشورهای پیشرفته جهان قرار دارد.امارات عربی متحده در سال های گذشته با در نظر داشتن عوامل مهم رشد اقتصادی پایدار به دستاوردهای درخشانی دست یافت.

سال 2002 میلادی بخش های دولتی امارات نیز به روی سرمایه گذاران خارجی باز شد وبا ایجاد پارک های تجاری وپارک های ارائه دهنده خدمات مالی در این کشور بستر بارای حضور سرمایه های کلان خارجی و واردات وصادرات کالا به دبی فراهم گردید.

کشور امارات از منظر اقتصادی و تجاری از شرکای تجاری اصلی ایران بوده و تعاملات اقتصادی دو کشور قابل توجه است. بر اساس آمار مقدماتی تجارت خارجی ایران در سال 1396 واردات از امارات متحده عربی با رقم 6/8 میلیارد دلار معادل 88/18 در صد از سهم کل ارزش واردات کشور ما را تشکیل می دهد.

ارسال بار به دبی
حمل بار به دبی یکی از دغدغه های اصلی بعد از صحبت ها و توافقات انجام گرفته میان تجار و شرکت ها در جهت صادرات کالا به دبی یا حمل هوایی بار از دبی می باشد.

مزایای واردات کالا از دبی
اولین مزیتی که در اثر ترخیص و واردات کالا و حمل هوایی بار از دبی حاصل می شود، کاهش زمان حمل بار از دبی و هزینه حمل ونقل کالای مورد نظر به ایران است زیرا دبی از نظر مسافت در همسایگی کشور ما قرار‌گرفته وتجار می توانند خیلی سریع وبا صرف هزینه کم به حمل بار از دبی بپردازند.

یکی دیگر از مزایای واردات و حمل بار از دبی که تجار را برای واردات از دبی ترغیب می کند این است که گمرکات کشور امارات متحده برای ترخیص محموله وارداتی هیچ هزینه ای دریافت نمی کنند وبه علت نزدیکی دبی به ایران واردات کالا از دبی بسیار مقرون به صرفه تر از واردات آن کالا از کشور سازنده است.در واقع واردکنندگان اماراتی بدون پرداخت هزینه های گمرکی، کالاهای خود را وارد این کشور می کنند، بنابر این قیمت تمام شده کالا برای آن ها همان قیمت خرید کالا از کشور مبدا است.

علاوه بر آنچه گفته شد وارد کنندگان کالاهای تحریمی، ابتدا اقدام به حمل بار به دبی کرده وبا توجه به معاف بودن پرداخت حقوق گمرکی، کالای خود را با حمل بار از دبی به ایران وارد می کنند.

البته برای صادرات از دبی، نیاز به طی تشریفات واردات کالا از دبی و پرداخت حقوق گمرکی می باشد.
همچنین برای واردات کالا از دبی، وارد کننده باید ابتدا مبلغی به میزان 5 درصد از ارزش کل کالا را به عنوان حقوق گمرکی به دولت امارات بپردازد اما چنانچه پروسه واردات و حمل هوایی بار از دبی با موفقیت انجام‌شود مبلغ مذکور به صاحب کالا پس داده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>