اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خرید از مِیسیز | macys.com 
مِیسیز یک فروشگاه زنجیره ای با قدمت نزدیک به 150 سال. علاوه بر خرید پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، انواع لوازم آشپزخانه، حمام، لوازم آرایش و زیبایی، وسایل سفر و عروسی را می توانید در این سایت تهیه کنید. مِیسیز در فصل های مختلف و به مناسبت های گوناگون طرح های تخفیفی متفاوتی را ارائه می کند که می تواند قیمت های بسیار جذابی داشته باشد، بنابراین توصیه می شود اگر کالای خاصی را در نظر دارید منتظر بمانید و در زمان مناسب خرید کنید. البته به خاطر داشته باشید که هزینه ارسال کالا از آمریکا تا ایران به مبلغ قیمت فروش کالا افزوده خواهد شد.

خرید از والمارت | walmart.com
یک مجموعه عظیم که از نظر ارزش کلی باارزش ترین شرکت دنیا به شمار رفته و با 2.2 میلیون کارمند، یکی از بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای ایالات متحده و جهان است و در آمریکا و 28 کشور دیگر بیش از 11000 فروشگاه دارد. این فروشگاه زنجیره ای جزو پدیدآورندگان سیستم همیشه تخفیف به شمار می رود و بسیاری از اقلام را می توانید با قیمت های بسیار مناسب در آن خریداری کنید. در این فروشگاه همه جور کالایی را می توانید پیدا کنید، و شاهد این مدعی بیش از یک میلیون قلم کالای موجود در این فروشگاه است، هرچند Wallmart تنها در خاک ایالات متحده به ارائه خدمات می پردازد و هزینه های ارسال کالا از آمریکا تا ایران می تواند قیمت تمام شده را افزایش دهد.

خرید از فایو پوند | everything5pounds.com
در این سایت، همان طور که از نام آن مشخص است می توانید انواع خرید پوشاک خارجی، کیف و کفش با کیفیت های مناسب را تنها و تنها با قیمت 5 پوند خریداری نمایید. در این فروشگاه انتخاب های شما گستره وسیعی از انواع البسه را در بر می گیرد و هرچند مجموعه لباس های زنانه در این فروشگاه بیشتر به چشم می‌خورند، اما برای مردان نیز انتخاب های جالبی وجود دارد. البته قیمت پایین محصولات در این فروشگاه به معنی کیفیت پایین نیست و می توانید با خیال راحت به انتخاب اجناس مورد نظر خود بپردازید. اگر می خواهید که با شبکه تجارت ایران به صرف باشد، چند کالا را با وزن کمتر از یک کیلو در یک سفارش ثبت کنید تا یکبار هزینه حمل برایتان محاسبه شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>