اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مزیت حمل هوایی چیست ؟ ویژگی های کالا برای حمل هوایی از چین کدام اند؟
حمل هوایی از چین یکی از روش های حمل بار از چین است که از نظر زمانی کاملا مقرون به صرفه می باشد. مدت زمان حمل بار از چین به ایران همیشه یکی از موضوعات مهم تجار و بازرگانان بوده است.

آمار نشان می دهد سال 1396 به میزان 643/992/777 دلار کالا به صورت واردات از چین به شکل حمل هوایی از چین در این فرودگاه به صورت واردات به ثبت رسیده است.

در بین روش های مختلف حمل بار از چین، مدت زمان حمل هوایی از چین بسیار کمتر از سایر روش ها بوده و از نظر امنیت نیز حمل هوایی از چین از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.سرویس حمل هوایی از چین مناسب تجاری است که از نظر زمانی در مضیقه قرار دارند یا می خواهند کالا خود را سریع تر به دست مصرف کننده برسانند.

سرویس حمل هوایی از چین برای کالاهایی با حجم و وزن زیاد توصیه نمی شود زیرا هزینه سرویس حمل‌هوایی از چین نسبت به سایر سرویس ها گران تر بوده و برای این نوع کالاها مقرون به صرفه نمی باشد. سرویس حمل هوایی از چین بیشتر برای کالاهایی توصیه می شود که دارای ارزش بالا و وزن کمتر از هزار کیلوگرم باشند.

مدت زمان حمل بار از چین به ایران
مدت زمان حمل هوایی از چین به عوامل مختلفی همچون نوع ایرلاین (ماهان، ترکیش، امارات و…)، نوع پرواز (مستقیم و غیر مستقیم، داخلی و خارجی)، نوع هواپیما و تعدد پرواز آن ایرلاین بستگی دارد.

اگر پرواز داخلی باشد بین 2 -3 روز( بسته به نوع ایرلاین) و اگر پرواز خارجی باشد بین 3-5 روز ( بسته به نوع ایرلاین) طول میکشد تا محموله به ایران برسد.علاوه بر موارد گفته شده انجام به موقع ترخیص و همکاری فروشنده و خریدار نیز در مدت زمان حمل بار از چین به ایران تأثیرگذار است.

حمل خرده بار از چین به ایران
در حمل و نقل کالا دو نوع بار وجود دارد. بار می تواند به صورت خرده بار(گروپاژ) یا به صورت فول کانتینر باشد.خرده بار به باری گفته می شود که مقدار آن کمتر از یک کانتینر یا یک کامیون کامل باشد. حمل خرده بار از چین به ایران در اغلب موارد طولانی تر از حمل فول کانتینر است زیرا لازمه حمل خرده بار از چین به ایران این است که کانتینر یا کامیون بارگیری شده از بار پر شده باشد تا خرده بار حمل شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>