اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بریتانیا ( انگلستان)
انگلستان با مساحت 130، 395 کیلومتر مربع یکی از 4 بخش بریتانیا کبیر است. بریتانیا کشوری واقع در غرب اروپا به پایتختی شهر لندن است و اکثر فارسی زبان ها آن را با نام انگلستان یا انگلیس می شناسند. انگلستان در قرن هجدهم میلادی شاهد ظهور انقلاب صنعتی بود که اقتصاد این کشور را برای همیشه دگرگون ساخت و در طول قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم یکی از پیشروترین قدرت های جهان در صنعت بوده است.

این کشور همچنین عضو اتحادیه کشورهای همسود، گروه هفت، شورای اروپا، گروه 20، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و سازمان تجارت جهانی می باشد. اما این کشور در 24 ژوئن 2016 به جدایی از اتحادیه اروپا رای موافق داد. انگلستان در گروه هفت در سه سال پیاپی، سریعترین رشد اقتصادی را به خود اختصاص‌داد.

اقتصاد انگلستان
انگلستان توانست با حمایت از صنایع و تولیدات داخلی بعد از انقلاب صنعتی، اقتصادش را در زمره بهترین اقتصادهای دنیا و قدرت اول کشورهای صنعتی در جهان معرفی کند. اقتصاد انگلستان تحت تأثیر چندین بخش مهم فعال است و این بخش ها شامل: کشاورزی و تولیدات حاصل از آن، گردشگری، صنایع و محصولات آن، تولید نفت و گاز قسمت های عمده ای از اقتصاد انگلستان را تشکیل می دهد.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که، نخستین نیروگاه برق اتمی در جهان برای اولین بار در انگلستان شروع به کار کرد و توانست قسمت عمده ای از برق این کشور را تامین کند. برای اشاره به محصولات تولیدی کشاورزی در انگلستان، می توان به سیب زمینی، چغندرقند، میوه و برخی سبزیجات اشاره کرد.

صنایع راهسازی، ماشین سازی و هواپیماسازی نیز از جمله صنایع مهم کشور انگلستان به شمار می رود که سهم بسزایی در تولید ناخالص ملی و اقتصاد این کشور دارند.برای حمل بار از انگلیس و حمل هوایی و حمل خرده بار از انگلیس بهتر است ابتدا با محصولات وارداتی و صادراتی این کشور آشنا شوید.

محصولات وارداتی و صادراتی انگلیس
اقلام وارداتی و صادراتی برای حمل بار از انگلیس به کشور ما و دیگر کشورها متفاوت است. برای آشنایی بیشتر با کالاهای وارداتی و صادراتی در این قسمت به آنها می پردازیم.

عمده محصولات صادراتی انگلیس به جهان عبارتند از: ماشین آلات، وسایل نقلیه، تجھیزات الکتریکی، وسایل عکاسی، هواپیما و قطعات آن، محصولات دارویی، سوخت های معدنی و سنگ های قیمتی

عمده محصولات وارداتی انگلیس از جهان عبارتند از: ماشین آلات، وسایل نقلیه و لوازم جانبی آن، تجهیزات الکتریکی و قطعات آن، محصولات دارویی، سوخت های معدنی، سنگهای قیمتی و فلزات گرانبها

عمده محصولات صادراتی ایران به انگلیس عبارتند از: ماشین آلات، آھن و فولاد، پلاستیک و مواد پلاستیکی، صنایع دستی و عتیقه جات، فرش و کفپوش، میوه و خشکبار

البته اقلام دیگری نیز به انگلیس صادر می شوند که زعفران، خرما، پسته و قارچ ( دنبلان کوهی) و… از جمله این موارد اند.

عمده محصولات وارداتی ایران از انگلیس عبارتند از: ماشین آلات و دستگاه های تبخیر، ذرت دامی، دانه سویا، نیشکر، کنجاله، خاک رس و سایر مکمل ھای دارویی

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حامداقبالیان:
برای شروع کسب وکار صادرات واردات وصنعتی در انگلیس برای من ایرانی چیست؟؟؟؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>