اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتیرانی

دوازدهمین شرکت کانتینری دنیا، Wan Hai تایوان، ساخت 20 فروند کشتی را به یاردهای کشتی سازی چین و ژاپن سفارش داد.

شرکت کانتینری تایوان به نام Wan Hai در راستای توسعه ناوگان خود سفارش ساخت 20 فروند کشتی کانتینری را در یاردهای کشتی سازی چین و ژاپن به ثبت رساند.

سفارش ساخت 12 فروند از این کشتی ها هر یک به ظرفیت دو هزار و 38 TEU و به قیمت 26 میلیون و 328 هزار دلار به شرکت کشتی سازی Huangpu Wenchong که زیرمجموعه CSSC (شرکت دولتی کشتی سازی چین) است، سپرده شد. این قرارداد قابلیت ساخت چهار فروند دیگر با همین مشخصات را نیز دارد و تنها سفارش ساخت بزرگ Huangpu Wenchong است.

علاوه بر این، شرکت کانتینری Wan Hai قرارداد ساخت هشت فروند کشتی کانتینربر هر یک به ظرفیت سه هزار و 36 TEU به علاوه ی گزینه ای برای چهار فروند دیگر را نیز با شرکت کشتی سازی Japan Marine United امضاء کرده است. قیمت هر فروند از این کشتی ها حدود 41 میلیون و 400 هزار دلار بوده است.

در ابتدای سال 2018 مدیرعامل Wan Hai اعلام کرد: این شرکت در نیمه دوم سال جاری برنامه ای جهت صدور سفارش ساخت کانتینربرهای جدید دارد. این شرکت در حال حاضر بیش از 70 فروند کشتی کانتینری به ظرفیت کل 259 هزار TEU دارد و بر اساس رده بندی آلفالاینر در جایگاه دوازدهم جهان قرار دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>