اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلیه بانکهای فعال در ترکیه مشمول قوانین بانکداری ترکیه می باشند و باز کردن انواع حسابهای بانکی برای خارجی‌ها مشمول قوانین و شرایطی است که توسط بانک مرکزی ترکیه اعلام شده است، اما کدامیک از بانک های ترکیه برای دارندگان پاسپورت های ایرانی حساب باز می کنند و چه مدارکی لازم می باشد؟

 اگر قصد افتتاح حساب در بانک های ترکیه را دارید و پاسپورت ایرانی دارید می توانید در بانک زراعت ترکیه و ایش بانک ترکیه حساب باز کنید. این دو بانک کلاٌ سرمایه گذاران ترک دارند و برای باز کردن حساب برای دارندگان پاسپورت های ایرانی مشکلی ندارند. نحوه باز کردن حساب در بانکهای ترکیه، پیچیده نیست، برای باز کردن حساب اصل پاسپورت و کارت اقامت در ترکیه و شماره مالیاتی (شماره مالیاتی با مراجعه به هر یک از شعبه های اداره کل مالیات حداکثر ظرف 10 دقیقه داده می شود. مدارک لازم برای اخذ شماره مالیاتی شامل اصل پاسپورت و کپی از صفحه عکس دار پاسپورت و صفحه ای که مهر آخرین ورودتان به ترکیه در آن است) نیاز دارید. به این ترتیب می توانید حساب دلاری، یورو و لیره ترک باز کنید و ظرف یک هفته پس از افتتاح حساب، کارت بانکی صادر می شود که یا ویزا ست و یا مسترکارت. با این کارتها می توانید از طریق اینترنت از تمامی کشورهای دنیا خرید کنید و همچنین هنگام مسافرت خارجی از بانکهای مستقر در کشور مقصد وجه نقد به شکل پول محلی یا ارز معتبر جهانی مثل دلار و یورو دریافت کنید.

بانک زراعت ترکیه ziraat bank turkey:
این بانک از پر سود ترین شرکت های ترکیه است البته این بانک برای ایرانیان محدودیت‌های خاصی قائل است.

بانک زراعت

ایش بانک ترکیه Turkiye Is Bankasi:
این بانک نیز از جمله بانک‌های بزرگ ترکیه است. اکثر ایرانیان در این بانک حساب باز می کنند. در ترکیه بیشترین شعب مربوط به ایش بانک است و حواله به خارج از طریق این بانک به راحتی انجام می گیرد.

ایش بانک

توجه داشته باشید که بانک های ترکیه ماهیانه برای نگهداری حساب هزینه ای از حساب شما کسر می کنند و همیشه مقداری پول در حساب خود بگذارید. البته این هزینه نگهداری مربوط به حساب هایی می باشد که فعالیتی ندارند اگر ماهیانه حساب شما فعالیت داشته باشد و یا هزینه فاکتورهای آب و برق را از حساب خود بپردازید، بانک از شما هزینه نگهداری حساب کسر نخواهد کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>