اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل بار از انگلیس
بنابر گزارش صندوق بین المللی پول در سال 2018 انگلستان در رتبه پنجم کشورهای برتر دنیا از نظر تولید ناخالص داخلی قرار گرفته است. حجم تولید ناخالص انگلیس در سال 2018 به 2٫94 تریلیون دلار می رسد که نشان دهنده اقتصاد رو به رشد این کشور می باشد.

انگلیس کشوری توسعه یافته است و از مهم ترین صنایع موثر در اقتصاد کشور انگلیس می توان به صنایع آهن آلات و فولاد، وسایل مهندسی، منسوجات، کشاورزی و ….. اشاره کرد. پیشرفت روزافزون انگلستان در صنایع مهم و بزرگ دنیا باعث شده است تا خیلی از تجار اقدام به حمل بار از انگلیس نمایند.

در سال 96 میزان حمل بار از انگلیس به ایران به صورت چشمگیری رشد یافت به طوری که در این سال حجم واردات و حمل بار از انگلیس به ارزش 1,103,715,858 دلار رسید. حمل بار از انگلیس و حمل هوایی بار از انگلیس از شهرهای مختلف و فرودگاه های آن ها صورت می گیرد که در بالا به این شهرها اشاره کردیم.

حمل خرده بار از انگلیس
یکی از روش های حمل بار، حمل هوایی بار از انگلیس است. حمل هوایی بار از انگلیس شامل فریت بار و حمل خرده بار از این کشور می باشد. همان طور که گفته شد لندن دارای پنج فرودگاه است که فرودگاه هیثرو مهم ترین و شلوغ ترین فرودگاه انگلستان است و حجم قابل توجه حمل بار از انگلیس را به خود اختصاص داده است و به این ترتیب بیشتر مبادلات با لندن از این فرودگاه انجام می شود.

حمل هوایی بار از انگلیس از سریع ترین راه های حمل بار از انگلیس است. زمان حمل هوایی بار از انگلیس بین 3 تا 5 روز است. به همین دلیل این روش برای حمل خرده بار از انگلیس مناسب است.

برای اینکه بیشتر با حمل خرده بار از انگلیس آشنا شوید بهتر است بدانید خیلی از مهاجران و توریست های ایرانی که می‌خواهند به ایران بازگردند، همراه خود کالا یا خرده بارهایی دارند که بیشتر از مقدار مجاز تعیین شده بار مسافری است و برای حمل آن باید آن را به صورت فریت بار یا حمل خرده بار از انگلیس به ایران بفرستند.

فریت بار به انگلیس و دریافت هزینه ارسال بار به لندن
فریت بار به انگلیس اصطلاحا به حمل بار همراه مسافر گفته می شود که بیشتر از حد مجاز تعیین شده در هواپیما می باشد. بیشتر افرادی که برای مهاجرت یا تحصیل به انگلیس می روند همراه خود دارای وسایلی هستند که نمی توان آن ها را به صورت بار همراه مسافر حمل کرد زیرا بیشتر از حد مجاز تعیین شده می باشد و باید به صورت فریت بار به انگلیس فرستاده شود.

فریت بار به انگلیس می تواند از وسایل ضروری گرفته تا وسایل خانه و خرده باری باشد که شما خواهان ارسال آن به انگلیس می باشید. هزینه ارسال بار به لندن و فریت بار به انگلیس بسته به وزن و حجم کالا متغیر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حامد امیری:
سلام وقت بخیر مقداری اجناس ساختمانی حدود 2 تن برای ارسال به منچستر داشتم مبلغ هزینه ها نظیر حمل ونقل و گمرک و .... رو می خواستم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

ali bungy:
ایا خدمات حمل بار از لندن به تهران دارین؟
پاسخ زینگ:
سلام. لطفا به بخش خدمات کشتیرانی زینگ مراجعه نمایید

سمیرا سلطانی:
تعدادی لباس از بیرمنگام به تهران
پاسخ زینگ:
سلام. لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>