اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدرک مورد نیاز برای افتتاح حساب و ویزا کارت و مستر کارت، پاسپورت می باشد، که شما باید همراه خود داشته باشید. افتتاح حساب بانکی در روسیه ظرف یکی دو ساعت انجام می‌شود و همان جا شماره حساب و مشخصات بانکی برای حواله را دریافت می‌کنید. اگر می خواهید یک حساب بانکی با خدمات اضافی داشته باشید، از شما خواسته می شود به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • شناسه عکس (ایده آل گذرنامه)
  • مجوز اقامت معتبر
  • اثبات آدرس در روسیه (قبض ابزارهای اخیر معمولا قابل قبول است)
  • برای افتتاح برخی از حساب ها نیز ممکن است نیاز به یک مرجع از کارفرمای شما باشد.


SberBank:
 یک بانک دولتی و معتبرترین و بزرگ ترین بانک روسیه و کل کشورهای استقلال یافته شوروی است و بیشتر از هر بانک دیگری در روسیه شعبه دارد. این بانک از 175 سال پیش تا به امروز فعال است و حدود 340 میلیارد دلار سرمایه دارد. افتتاح حساب جهت زندگی در روسیه در این بانک می تواند به سه ارز روبل، دلار، یورو انجام شود، می توانید یک یا هر سه ارز را انتخاب کنید. کارت ها از نوع Debit هستند مثل کارت های بانکی ایران، Prepaid یا پیش پرداخته نیستند Credit Card هم نیستند. یعنی فقط به اندازه موجودی اجازه برداشت دارید. می توانید از طریق صرافی به حساب خود حواله بزنید و حساب (کارت) خود را شارژ کنید.

بعضی از خدمات همچنین دارای حق بیمه و یک کارت وفاداری هستند. Rosbank به عنوان بخشی از گروه Société Générale، Rosbank برای ارائه خدمات به مشتریان بین المللی مناسب است. بانک داری تلفن همراه به زبان انگلیسی، فرانسوی و نیز روسی می باشد.

کارت های بانکی روسیه
انواع کارت های بانکی میر (Mir) سیستم داخلی روسیه مثل شتاب، ویزا کارت (Visa Card) و مستر کارت (Master Card) در روسیه وجود دارد. کارت های صادره توسط بانک، فیزیکی، واقعی و متصل به حساب بانکی هستند و 3 سال اعتبار دارند.

بعد از پایان مهلت ویزای شما، چه توریستی و چه تجاری، همچنان به مدت سه سال می توانید از کارت استفاده کنید.تنها بعد از صدور کارت، بانک به صورت اتوماتیک مبلغی بابت صدور کارت از اولین واریزی شما به کارت برداشت می کند. 

مزایای داشتن کارت بانکی روسیه:

  • به اینترنت بانک و موبایل بانک دسترسی دارید.
  • با این کارت ها می توانید از سایت های اینترنتی در همه کشورها به راحتی خرید کنید.
  • با این کارت ها می توانید در کارتخوان های همه کشورها کارت بکشید و خرید کنید و پول نقد همراه خود نبرید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
Mehdi cheraghy:
من درمسابقات اطلاعات عمومی درروسیه شرکت کرده ام وبرنده شده ام 810000روبل ودرمسابقه دیگر دوبار3060دلار جایزه گرفته ام ویکبار13060دلار انها حساب ازمن میخواهند جهت واریز اما من حساب ارزی ندارم که به انها بدهم حالا 8روزهست پیام برداشت کردن پولم میاد
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>