اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جاده ­ای
ونزوئلا دارای 96.155 کیلومتر جاده است. از این میزان، 32.308 کیلومتر را جاده های آسفالته و 63.847 کیلومتر را جاده های خاکی و درجه دو تشکیل می دهند.

ونزوئلا از سیستم جاده ای گسترده ای برخوردار است و بخشی از بزرگراه معروف پان امریکن که کاراکاس را به کشور کلمبیا وصل می کند، از خاک این کشور می گذرد.

ریلی
شبکه ی راه آهن ونزوئلا در خاک این کشور گستردگی فراوانی ندارد. طول خطوط ریلی 682 کیلومتر است که نزدیک به نیمی از آن متعلق به بخش خصوصی است. کاراکاس متروی مدرن با طول بیش از 51 کیلومتر دارد، که از سال 1982 راه اندازی شده است.

در ماراکایبو و والنسیا، دومین و سومین شهرهای بزرگ ونزوئلا، به تازگی سیستم های مترو راه اندازی شده است.دولت در سال های اخیر، سرمایه گذاری در بخش ریلی را نیز در اولویت قرار داده است.

دریایی
کشور ونزوئلا 2.800 کیلومتر خط ساحلی و 7.100 کیلومتر راه آبی دارد. بر اساس آمار سال 2008 میلادی، هفده کشتی نفت کش، دو کشتی حمل کالای یخچال دار، نه کشتی حمل کالاهای بزرگ، شانزده کشتی باربری، سه تانکر مواد شیمیایی، پنج کشتی حمل گاز مایع و ده کشتی مسافربری، ناوگان دریای ونزوئلا را تشکیل می‌دهند.

ونزوئلا دوازده کشتی با مالکیت خارجی (شیلی، پاناما، اسپانیا و دانمارک هر کدام یک، یونان سه و مکزیک پنج کشتی) را نیز به کار گرفته است. از سوی دیگر، دوازده کشتی ثبت شده ی این کشور، در سایر کشورها (پاناما ده و باهاماس و سنت وینسنت هر کدام یک کشتی) فعالیت می کنند.

مجموع سواحل ونزوئلا به طول 2.813 کیلومتر از شبه جزیره ی گوتا خیرا تا پونتاپالیا در نزدیکی مرز گویان انگلیس ادامه دارد. بیش از سی بندر در این سواحل قرار دارند.

در کناره ی غربی کاراکاس، یکی از مطمئن ترین بنادر به نام پوئرتوکابلو واقع شده است. از دیگر بنادر مهم ونزوئلا می توان به لاگویرا، ماراکابیو و گوانتا اشاره کرد. بیش از هشتاد درصد بارهای دریایی، از طریق چهار بندر یاد شده جابجا می شود.

نظام بانکی

زیرساخت های حمل و نقل ونزوئلا

نظام بیمه ای

زیرساخت های حمل و نقل ونزوئلا

زیرساخت های ارتباطاتی
بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ونزوئلا در حال گسترش است. این کشور در حال توسعه ی سیستم ماهواره ای داخلی با سه ایستگاه جدید، جهت ارائه ی خدمات تلفنی به بخش های روستایی، افزایش خطوط مبادله ی دیجیتالی و نصب شبکه فیبرنوری است. در سال 2015 سطح دسترسی موبایل 99% به ثبت رسیده است که از این حیث در رتبه 40 جهان قرار دارد. ونزوئلا دارای 7.8 میلیون خط تلفن ثابت می باشد که رتبه 23 در میان کشورهای جهان را دارا می باشد. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>