اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایتالیا
جمهوری ایتالیا با مساحت 301,338 کیلومتر مربع از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است.این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا و گروه 8 است.جنوب ایتالیا بیشتر کشاورز و فقیرتر از مردم شمال این کشور هستند زیرا شمال ایتالیا صنعتی و ثروتمندتر است.

عمده ایتالیایی ها رومی تبار و 91 درصد از آن ها مسیحی هستند که بیشتر آن نیز کاتولیک هستند.ایتالیا کشوری توسعه یافته و دارای اقتصادی پیشرفته در نظام سرمایه داری است.

ارسال فرش به ایتالیا
34 میلیارد دلار واردات کالای نساجی توسط ایتالیا، این گروه کالا را در جایگاه هفتم گروه های وارداتی این کشور قرار داده است در حالی که لباس کشباف و غیر کشباف، کفش، رشته های سنتی، پشم و موی نرم مهم ترین اقلام این گروه را تشکیل می دهند.

سهم ایران از این بازار بزرگ محصولات نساجی در سال 2014 نزدیک به 0٫05 درصد معادل 17٫8 میلیون دلار بوده است که عمده اقلام آن را فرش و سایر کفپوش ها از مواد نساجی منگوله باف شده با 12٫8 میلیون دلار و پشم و موی نرم با 2٫1 میلیون دلار تشکیل می دهند. باید توجه داشت که هزینه ارسال بار به ایتالیا نیز در این حجم صادرات بسیار حائز اهمیت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>