اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صنعت ایتالیا و حمل بار از ایتالیا به ایران
صنعت کشور ایتالیا در قسمت شمالی این کشور تمرکز بیشتری یافته و باعث ایجاد شرکت های کوچک و متوسط با مالکیتهای خصوصی و خانوادگی در این بخش شده است.سیستم مناطق صنعتی ایتالیا یکی از ویژگی های خاص اقتصاد این کشور می باشد که آن را از اقتصاد دیگر کشورهای پیشرفته متمایز می کند.

در گذر زمان این مناطق نقشی کلیدی در پیشرفت و گسترش صنعت ایتالیا ایفا کرده اند.حمل بار از ایتالیا به ایران به دلیل وجود این صنایع رشد یافته و به این ترتیب ایتالیا در لیست هشتمین واردکننده به ایران قرار گرفته‌است.

کالاهای صادراتی به ایتالیا و واردات از ایتالیا
برای آشنایی بیشتر با واردات از ایتالیا و قبل از بررسی هزینه ارسال بار به ایتالیا و حمل بار از ایتالیا به ایران لازم است که شما با محصولات وارداتی و صادراتی ایتالیا شناخت پیدا کنید. پس در این قسمت به بررسی کالاهای وارداتی و صادراتی ایتالیا می پردازیم.

کالاهای صادراتی ایتالیا: عمده صادرات ایتالیا به کشورهای دیگر کالاهای نظیر ماشین آلات، وسایل نقلیه موتوری، تجهیزات حمل و نقل، مواد معدنی و فلزات غیر آهنی، مواد شیمیایی، پتروشیمی و الکتریکی، سرامیک، پوشاک و محصولات نساجی، نوشیدنی ها و مواد غذایی می باشند.

از عمده ترین اقلام وارداتی ایران از ایتالیا در سال 94 ماشین ها و دستگاه های مکانیکی، ماشین های ریخته‌گری، ماشین آلات و دستگاه های به هم فشردن، شکل دادن یا قالب گیری سوخت های معدنی، موتورگیربکس آسانسور، داروها، ماشین آلات برای پرکردن، بستن، درپوش گذاشتن یا درزگیری کردن بطری‌ها، تلمبه های گریز از مرکز برای مایعات و مکمل های دارویی بوده که به صورت واردات از ایتالیا به ثبت رسیده‌است.

کالاهای وارداتی ایتالیا: مهم ترین اقلام وارداتی ایتالیا سه محصول آهن و فولاد، آلومینیوم و مس و مصنوعات می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>