اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گازمایع

به تازگی استفاده از کامیون هایی با سوخت LNG در میان فعالان صنعت حمل و نقل در اروپا طرفداران زیادی پیدا کرده است و برندهای بزرگ و معتبری مانند ایویکو و ولوو نیز کامیون هایی سازگار با این سوخت طبیعی روانه بازار کرده اند.

کمپانی نفتی شل نیز در آخرین گزارشی که در مورد بازار LNG منتشر کرده خاطر نشان کرده است درگذشته، تقاضای سوخت مایع طبیعی از 29 میلیون تن به 293 میلیون تن افزایش یافته است. چنین که از شواهد بر می‌آید، ممکن است جهان تا اواسط سال 2020 میلادی با کمبود گاز LNG روبرو شود مگر این که از هم اکنون اقداماتی برای جبران این کاهش صورت بگیرد. در بازارهای آسیا نیز تقاضای بسیار زیادی برای LNG وجود دارد چون یک منبع انرژی پاک، پایدار و قابل اعتماد به شمار می رود.

گازمایع

در دنیای امروز، با این که توجه همه به محصولات جدیدی مانند کشنده برقی تسلا سمی (Tesla Semi) جلب شده است، ولی واقعیت این است که هنوز زیرساخت های لازم برای استفاده از چنین کامیون ها و کشنده هایی فراهم نشده است و این در حالی است که هر ساله حدود 100,000 کامیون گازسوز در دنیا به فروش می‌رسد و همه روزه جایگاه های جدیدی برای عرضه سوخت LNG مورد بهره برداری قرار می گیرند.

به طور خلاصه باید گفت اگر بخواهیم گازهای آلاینده کمتری تولید کنیم، چاره ای نخواهیم داشته به جز استفاده از گاز طبیعی و زیرساخت های لازم برای بهره برداری از کامیون های برقی هنوز به طور گسترده فراهم نشده است. بهتر است بدانید گاز طبیعی 50% کمتر از ذغال سنگ و 30% کمتر از بنزین گاز آلاینده CO2 تولید می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>