اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اگر قصد ارسال پول به صورت آنی و لحظه ای به خارج از کشور را برای فامیل و آشنایان و یا ارسال پول به اشخاض و شرکتهای خارجی را دارید, خب یکی از بهترین راه حلها ارسال پول درکنار روش وسترن یونیون استفاده از مانی گرام (Money Gram) می باشد, چرا که از زمانی که پول را ارسال میکنید بعد از 10 دقیقه شخص گیرنده می تواند به یکی از 380.000 شعبه مانی گرام در بیش از 200 کشور جهان مراجعه نموده و فقط با ارائه پاسپورت و یا مدارک از این قبیل مانند گواهی نامه رانندگی(در هر کشور می تواند متفاوت باشد) و کد 10 رقمی که ما در اختیار شما قرار میدهیم می تواند پول خود را به صورت نقدی دریافت نماییند بدون نیاز به داشتن حساب بانکی در خارج از کشور و یا داشتن کردیت کارت.

مانی گرام (به انگلیسی: MoneyGram) شرکتی است که درسال 1940 میلادی در امریکا بنیان گذاری شده و هم اکنون پس از شرکت وسترن یونیون دومین شرکت در زمینه جابه جایی شتابان پول در سراسر جهان می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در دالاس تگزاس مستقر بوده و همچنین در بیش از 200 کشور فعال داشته و دارای 347000 نمایندگی در سراسر جهان می باشد. حواله ارزی مانی گرام نیز گونه ای حواله فرد به فرد است. به این روش که فرستنده از یکی از شعبه های این شرکت اقدام به ارسال پول به گیرنده در نقطه ای دیگر از جهان می کند و شخص، تنها با نمایاندن مدرک شناسایی و در همان لحظه توانا به دریافت پول فرستاده شده می باشد.

این روش بیشتر برای مواردی به کار گرفته می شود که گیرنده وجه دارای حساب بانکی نبوده و یا هر چه سریعتر باید وجه مورد نظر را دریافت کند. از جمله خدمات دیگر مانی گرام می توان به پرداخت حواله و قبوض در هر کشوری اشاره کرد که با این روش دیگر نیازی به حضور خود شخص پرداخت کننده نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
اصیل :
چگونه از حساب بانکی به یکی از شعبات مانی گرام در یک کشور پول بفرستیم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>