اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کالاهای صادراتی و وارداتی فرانسه
میزان کل واردات ایران از فرانسه در 12 ماه سال 96 به میزان 1، 763، 496، 321 دلار بوده است. فرانسه دومین صادرکننده بزرگ اروپا بعد از آلمان است. این کشور همچنین یکی از کشورهای مهم صادرکننده ماشین آلات صنعتی، ابزارهای فنی و کالاهای تکنولوژیک است.

در سال 95 فرانسه در رده نهم 10 صادرکننده اول کالا به ایران قرار گرفت. ایران بر اساس آخرین آمار مرکز تجارت بین الملل، در سال 96 با سهم 2/0 درصدی جایگاه نهم را در فهرست کشورهای واردکننده از فرانسه دارد. آنچه در ارسال بار از فرانسه و همچنین ارسال بار به فرانسه باید توجه داشت، عمده کالاهای صادراتی و وارداتی فرانسه است که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم.

اقلام عمده صادراتی فرانسه به جھان

عمده صادرات فرانسه به جهان: تجهیزات صنعتی، تجهیزات الکترونیکی، سوخت های معدنی، آهن و فولاد، مواد شیمیایی آلی، محصولات دارویی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، وسائل نقلیه هوایی و ریلی، پلاستیک و مصنوعات آن، پوشاک و نوشیدنی ها می باشند.

اقلام عمده وارداتی فرانسه از جهان

مهم ترین واردات این کشور شامل: ماشین آلات، خودرو و نفت خام است.

اقلام عمده وارداتی ایران از فرانسه

عمده واردات ایران از فرانسه: دارو های هورمونی، فرآورده های آرایشی و زیبایی، مکمل های دارویی، محصولات از آهن یا فولاد، محصولات شیمیایی، قطعات منفصله تولید اتومبیل سواری، فیلترهای تصفیه اگزوز، محورهای محرک با دیفرانسیل، قطعات موتور های پیستونی و بالابرها هستند.

اقلام عمده صادراتی ایران به فرانسه

عمده صادرات ایران به فرانسه: مصنوعات ریخته گری از چدن، آهن، کف پوش ها، پلی اتیلن، آنتی سرم‌ها، مغز پسته، زعفران، کره، چربی و روغن کاکائو، ملاس و نیشکر، میگو و انگور بیدانه خشک هستند. البته در ارسال بار به فرانسه کالاهایی همچون فرش، خشکبار و انواع قارچ ها ( دنبلان کوهی) نیز از کالاهایی هستند که تجار علاقه مند به صادراتشان به فرانسه می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>