اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل بار از فرانسه
بعد از انجام مصاحبات و توافقات انجام شده با شرکا مرحله بعد حمل بار از فرانسه است. حمل بار مقرون به صرفه می تواند بسیاری از هزینه ها را کاهش دهد و موجب تجارتی سود آور گردد. به همین دلیل است که خیلی از تجار خواهان حمل بار مقرون به صرفه می باشند.

آیا هزینه حمل بار می تواند به تنهایی معیار خوبی برای مقرون به صرفه بودن حمل بار از فرانسه باشد؟ آیا زمان حمل بار می تواند در کاهش هزینه حمل بار از فرانسه نقش قابل توجهی داشته باشد؟

در جواب می توان گفت به همین دلیل است که برای بسیاری از تجار، زمان ارسال بار از فرانسه به ایران از اهمیت زیادی برخوردار است. کوتاه تر بودن زمان حمل بار از فرانسه برای بازرگانانی که قصد صادرات یا واردات و ارسال بار از فرانسه به ایران را دارند یا برای افرادی که قصد حمل بار به صورت فریت بار به فرانسه را دارند از اهمیت زیادی دارد.

مدت زمان حمل بار از فرانسه در روش حمل بار هوایی از فرانسه بسیار کمتر از سایر روش های ارسال بار از فرانسه می باشد.زمان حمل بار هوایی از فرانسه به نوع ایرلاین، نوع پرواز ( مستقیم یا غیر مستقیم) و نوع ناوگان هوایی و تعدد پرواز آن ایرلاین در شهر مبداء بستگی دارد. ولی می توان گفت که مدت زمان حمل بار هوایی از فرانسه بسته به نوع ایرلاین و موارد فوق الذکر بین 2 الی 5 روز است.

حمل بار هوایی از فرانسه
بیشترین حمل بار هوایی از فرانسه در شهر پاریس صورت می گیرد. فرودگاه شارل دوگل اصلی ترین فرودگاه شهر پاریس است. شارل دوگل از فرودگاه های دو اسمه است و آن را با نام رویسی ( Roissy) نیز میشناسند. این فرودگاه در سال 2016 میزبان حدود 66 میلیون مسافر از سراسر جهان بوده است. به طور کلی نیز این فرودگاه در رده 10 فرودگاه های شلوغ جهان قرار می گیرد.

فرودگاه شارل دوگل قطب اصلی ایرلاین های مشهوری مانند ایرفرانس محسوب می شود و برای ایرلاین دلتا که از اعضای اتحادیه اسکای تیم ( SkyTeam) است، فعالیت می کند.ایرلاین های اقتصادی زیادی در این فرودگاه پرواز دارند. مانند: آدریا پرواز، ایجین ایرلاین، ایر لینگاس، ایرفلوت، آیرو مکزیکو و ایر فرانس. ماهان ایر از جمله ایرلاین های ایرانی است که در برنامه خود دارای پروازهای ثابتی به مقصد فرودگاه شارل دوگل می باشد.

فریت بار به فرانسه
پاریس هر ساله مقصد خیلی از توریست ها می باشد. همچنین خیلی از افراد نیز برای تحصیل، تجارت و کار به این کشور مهاجرت می کنند. این افراد برای حمل بار و فریت بار به فرانسه به اطلاعات دقیق تری در زمینه هزینه ارسال بار به فرانسه و فریت بار به فرانسه نیازمند می باشند.

فریت بار برای زمانی است که فردی می خواهد به خارج از کشور، لوازم زندگی و لوازم مورد نیازش را بفرستد (مثلا کسانی که قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارند) و این لوازم بیشتر از حد مجاز تعیین شده در هواپیما باشد، باید بار را اصطلاحا فریت (freight)کرد. هزینه ارسال بار به فرانسه در مورد قیمت فریت بار به فرانسه بسته به وزن کالا و حجم مشخص می شود.

هزینه ارسال بار به فرانسه
همانطور که گفته شد، در حمل بار هوایی از فرانسه، زمان و هزینه ارسال بار به فرانسه از معیارهای مورد توجه بسیاری از مسافران و تجار است. برای هر کالا هزینه ارسال بار به فرانسه مقداری است که به متغیرهای آن وابسته است.هزینه ارسال بار به فرانسه بسته به وزن و حجم کالا و همچنین مبداء و مقصد کالا متغیر است. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>