اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیوه کسب درآمد مسترکارت در سراسر جهان به این‌صورت است، که از طریق پردازش پرداخت های بین بانکی بازرگانان و همچنین از راه صدور کارت های اعتباری به بانکها یا اتحادیه های اعتباری که از خریداران یا استفاده کنندگان از نام تجاری "مسترکارت" برای خرید انواع کالا یا خدمات به صورت دبیت کارت یا کردیت کارت استفاده می کنند، درآمد کسب می نماید.

شرکت مستر کارت، علاوه بر کارت اعتباری، دبیت کارت نیز برای کاربران ارائه کرده است. در حقیقت می توان این سیستم را به عنوان یک بانک وام دهنده محسوب کرد که به جای پرداخت وام، یک کارت اعتباری برای استفاده از مبلغ وام برای متقاضیان صادر می کند.

وظایف شبکه‌ی پرداختی مستر کارت:

  • اعتبار حساب شما را چک کند
  • نرخ بهره را تنظیم کند
  • هزینه‌های کاربردی را تعیین کند
  • مسئولیت هماهنگی و پردازش انتقال وجه بین حساب بانکی شما و فروشنده

از جمله کاربردهای مستر کارت می توان به این نکته اشاره کرد که، مستر کارت، تضمین یک خرید آسان برای مالکین آن می باشد و در حدود 31.7 درصد ازسهم بازار را به خود اختصاص داده است. مستر کارت در حدود 1700 تراکنش را در ثانیه پردازش می کند و شما در بسیاری از فروشگاه های آنلاین مورد پذیرش آن، قارد به خرید با استفاده از این کارت اعتباری و یا رزرو هتل های خارجی و...می باشید.

در کل زمانی که برای خرید آنلاین اقدام می نمائید، دو فاکتور مهم را باید مدنظر داشته باشید، که این دو فاکتور از سایر موارد بسیار با ارزش ترند که عبارتند از: پذیرش و امنیت کارت اعتباری.

از لحاظ میزان پذیرش، مستر کارت یکی از مقبول ترین و محبوب ترین کارت های اعتباری محسوب می شود. به خصوص در ایالات متحده آمریکا، برای پرداخت های از مستر کارت بسیار استفاده می کنند. اما محدودیت ها و استثنائاتی نیز وجود دارد. به طور مثال برای انجام پرداخت در شرکت Costco استفاده از مسترکارت مورد قبول نیست اما بر عکس در کانادا تنها از کارت اعتباری مسترکارت برای پرداخت ها استفاده می شود.

همانطور که گفته شد، محدودیت هایی برای استفاده از مسترکارت وجود دارد، به طور مثال کلیه ی تراکنش ها در زیمبابوه، سودان، سومالی، کره شمالی، ایران، کوبا وکونگو بسته شده اند.

مزایای داشتن ویزا کارت یا مستر کارت

  • خرید آنلاین در سایتهای خارجی: با داشتن ویزا کارت یا مستر کارت می توانید به راحتی به صورت آنلاین و سریع از سایتهای و فروشگاه های مختلف آنلاین خرید کنید.
  • برداشت پول از دستگاههای خودپرداز: با داشتن ویزا کارت یا مستر کارت می توانید در سفرهای خارجی بدون نیاز به همراه داشتن پول نقد، از دستگاههای عابر بانک پول برداشت کنید.
  • پرداخت از طریق دستگاههای کارتخوان: با داشتن ویزا کارت یا مستر کارت، در سفرهای خارجی می توانید به راحتی در فروشگاه ها و رستورانها از طریق دستگاههای پوز پرداخت کنید.

چرا به ویزا کارت نیاز داریم:

خرید اشتراک سایت ها
یکی از دلایل مهمی که به خصوص ما ایرانی ها از ویزا کارت استفاده می کنیم خرید اکانت یا اشتراک های خاص از سایت های معتبر خارجی و هم چنین خرید اجناس مختلف از سایت های خارجی می باشد که با ریال نمی‌توانیم این خرید ها را داشته باشیم. به همین دلیل است که اکثر وبمستر ها و طراح های سایت و... خرید ویزا کارت را جزو اولویت های کار خود قرار می دهند.

خرید بلیط سفر
از دیگر دلایلی که همه مردم دوست دارند که یک ویزا کارت و یا مستر کارت داشته باشند استفاده از آف های خوب برای رفتن به یک سفر فوق العاده می باشد. شما با داشتن این کارت قدرتمند می توانید یک سفر ارزان قیمت داشته باشید. می توانید با قیمتی ارزان بلیط هواپیما از سایت های خارجی با پرواز های خارجی داشته باشید. از این طریق می توانید تا صد ها هزار تومان تخفیف بگیرید.

رزرو هتل آنلاین با ویزا کارت
رزرو هتل با تخفیف های ویژه همیشه می تواند برای افراد یک دلخوشی باشد. شما از قبل با خرید ویزا کارت می‌توانید برای رزرو هتل نیز خودتان اقدام نموده و تخفیف بسیار خوبی از آن ها بگیرید. توجه کنید که در برخی از فصول که توریست های کمی وجود دارد برخی از هتل ها قیمت خود را خیلی پایین می آورند تا بتوانند در این فصل ها نیز توریست ها را به نوعی جذب کنند. این در حالی است که آژانس ها هواپیمایی برای خرید یک تور برای شما تا چند صد هزار تومان بیشتر از قیمت تمام شده پول خواهند گرفت.

کیف پول خارجی
خرید ویزا کارت و داشتن آن به منزله داشتن یک کیف پول است. شما می توانید از این کارت شگفت انگیز در هر کجای دنیا که بخواهید استفاده نمایید. مثلا فرض نمایید شما یک ویزا کارت از کشو آلمان خریداری نموده اید، هیچ محدودیتی در استفاده از این کارت در کشور های دیگر وجود ندارد. شما می توانید از این کارت در هر کشور و هر سایتی استفاده نمایید. این مهم توسط همکاری بانک ها با شرکت های متعدد بین المللی و سیستم بانکی کشور ها با شرکت اصلی ویزا میسر شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>